februar 2012

N HAR JULIAN FTT EN JOBB TIL I KENYA.....S VI KOMMER NOK IKKE HJEM...

I gr fikk Julian spille litt med bandet p hotellet, og det syntes han var stort. Synes han var tff som bare kastet seg ut i det...kunne ikke sangene og bare spilte p gehr. N kunne han bare ...

MINE OPPLEVELSER P STRANDEN I DAG

LIVET HER HERLIG P NYALI BEACH I KENYA Det er s utrolig deilig bare sitte p min solseng p stranden og bare la kamera g... Se alt det vakre jeg fanget opp p en kort stund...m jo bare bli ...

FARGERIKE OG FLOTTE KENYANSKE KVINNER

Jeg synes kenyanske kvinner er s flotte og fargerike. Det er s mange typer klesdrakter her fra de mest moderne korte skjrt til muslimske heldekkene drakter, vakre indiske sarier og de mest...

UTROLIG HVA MAN FR PLASS TIL P EN MOPED I BUSHEN

Synes dette herlige og fargerike bildet passet som dagens bilde siden jeg er og nyter herlige Kenya akkurat n. Aldri noe problem f en hel familie p mopeden, og i tillegg et par digre vann...

MAMMA OG BEBISEN P TUR....

Dagens dyrebilde er fra Tsavo nasjonalpark i Kenya. Synes bare den lille elefanten som tusler etter mammaen sin var s utrolig st. (#elefant,#reise,#reiseblogg,#ferie,#safari,#tsavo,#kenya,#...

EN HERLIG TIME P STRANDEN

Bilder fra en herlig time p stranden, det er s mye nyte og det er s  fint her. JA, EG KAN VIRKELIG ANBEFALE DEG TIL REISE TIL KENYA. Du er i vakre omgivelser, det sol og varmt, det...

EN FARGERIK TUR I MOMBASA BY

Vi har vrt flere ganger i den fargerike byen Mombasa og det har vrt en fantastisk og annerledes opplevelse hver gang. Julian synes Mombasa er helt ulik alle andre steder han kan husk...

ALLTID KOSELIGE KVELDER P VOYAGER HOTELL I KENYA

Kveldene her er s utrolig koselige, og det skjer stadig noe nytt. Etter middag henger Julian med de andre tenringene p hotellet, og de koser seg som bare det. Vi er flere familier som er b...

TUSEN TAKK

Jeg vil bare si TUSEN,TUSEN TAKK  for alle de koselige kommentarene jeg fr p bloggen n mens jeg er i KENYA. Er s utrolig takknemlig og leser dem alle. Nettet er veldig er veldig ...

DETTE ER LIVET, HERLIGE MOMBASAKYSTEN

Det er s utrolig fint her, og jeg nyter hvert sekund.     (#kenya,#mombasakysten,#ferie,#reise,#reiseblogg)

I LOVE KENYA

Ja, selvsagt elsker jeg Kenya. Har overhodet ikke lyst til reise hjem, men det har jeg jo aldri nr jeg er ute og reiser. Vi har en fin ferie, selv om Julian har vrt syk og noe utmattet. &...

ALLTID KOS MED MIDDAG

Det er god middag p hotellet, men som vanlig skulle Julian og jeg nske at det var litt mer spicey. Vi ble begge s glad da vi s ord som indisk-curry-masala... ....og tenkte he he...mmm...dette...

MENS JULIAN HAR VRT SYK

Mens Julian har vrt syk...s har jeg jeg vrt en del inne p rommet hos han, ftt skrevet mye om Kenya, og dyrene her osv. Siden det ikke er internett noe annet sted enn i resepsjonen, s har jeg...

SUNSET P MOMBASAKYSTEN

Vi var i gr p en bttur langs Mombasakysten og det var en s utrolig vakker solnedgang

JULIAN HAR FTT NY JOBB I MOMBASA

I gr kveld orket Julian bli med p en bttur langs Mombasakysten og selv om han er slapp og syk, fortsatt hoster og er tett i ret, s er formen stigende. Det var en fantastisk bttur&nbs...

STE APEKATTER P TERRASSEN P MOMBASAKYSTEN

Disse stnosene har vi besk av p terrassen hver ettermiddag, det er bare holde p det man har og srge for at terrassedren er lukket. Julian er kjempeflink til passe p sakene vre e...

KOSER OSS I VAKRE OMGIVELSER

Vi koser oss i vakre omgivelser og nyter alt det vakre rundt. Julian erdessverre fortsatt syk, men er bedre. Disse bildene er tatt den frste dagen da vi kom, det var den dagen han begynte bl...

VI ER I PARADIS

Vi er i et herlig paradis her p Mombasakysten

UTSIKTEN VI VKNET OPP TIL P VOYAGER BEACH RESORT

Dette er utsikten vi vkner opp til, og det er s deilig fredelig her, samtidig som det er masse musikk, dans og glede. jeg har dessverre ikke ftt vrt p internett noe srli...

FREMME P HOTELLET I MOMBASAKYSTEN

S var vi endelig fremme p hotellet vrt p Mombasakysten. S var vi kommet innenfor porten p VOYAGER BEACH RESORT...eller jeg burde ha sagt skipet... Hotellet er laget som et skip og er da s...

NORWAY-FRANKFURT-KILIMANJARO-MOMBASA

S er vi endelig p vei til Kenya, og dette eventyret gleder vi oss veldig til. Her slr vi i hjel litt tid i Frankfurt, Julian hadde ikke glemt sist vi var p denne flyplassen, da skulle vi til V...

PAKKER...SNART AVREISE KENYA

N holder jeg p pakke for harde livet..... Snart avreise ...og da blir det et par herlige uker her...mmm...det skal bli s utrolig herlig. Vi skal bo p denne deilige stranden...og det blir no...

PAPPAEN TIL JULIAN DUKKET OPP FRA DANMARK

Det er ikke ofte vi ser pappaen til Julian som bor i Danmark. Han har i mange r siden Julian var liten vrt veldig syk. De siste rene har han vrt gjennom flere operasjoner og mammaen hans dde...

SFINX KONFEKT...KLARTE ALDRI SI TIL MORFAR AT JEG IKKE LIKTE DEM

Har du noen gang p gang tatt i mot en gave/oppmerksomhet til stadighet som du ikke tr si i fra at du egentlig ikke liker...fordi den som gir deg det er s utrolig snill...... Snn hadde jeg de...

EN LYKKELIG MAMMA OG KOS MED MORSDAG

Jeg synes hver dag er er herlig vkne opp til nr jeg vet at jeg har Julian, og han er ganske s flink til gjre stas p meg, tenke p meg og gi meg gaver og oppmerksomhet p veldig mange andr...

P VENICE BEACH - KIRSEBR MOT LEDDBETENNELSE

P Venice Beach i Los Angels mtte jeg en skikkelig herlig helsefreak. Jeg jobbet blant annet som som aerobic trener og hadde vrt p et seminar, vi kom i snakk om det holde seg skadefri og om...

P SUMATRA - PAPAYA HEMMER FRUKTBARHETEN

P ya Sumatra i Indonesia mtte jeg noen kjempeste damer som var opptatt av mat og kjrlighet. Jeg var rundt 30r p den tiden, de syntes jeg forresten s forferdelig gammel ut med alle mine nor...

SUNSET P PANGKOR ISLAND

Snn helt p slutten av denne dagen, s fikk jeg lyst til dele disse vakre solnedgang bildene. Disse har jeg tatt p PANGKOR ISLAND p vestkysten av Malaysia. En liten og herlig y som er perfe...

KAKER JEG ALLTID ELSKET BAKE......NOT......

Julian sa til meg her om dagen at det har vrt s fint at jeg alltid har elsket bake...he he...jeg satt drikken min i halsen.. Hva sa du...sa jeg...elsker bake kake... Det er visst utrolig hv...

DESPERAT GODTERISYK

Hvordan jeg har hatt det ...og hva jeg har gjort i kveld....m vel kalles desperat godterisyk... Drmte om alle slags stsaker..... Etter middag i dag var jeg bare s desperat godterisyk...men,...

SNART ER VI I KENYA OG SER NOEN AV DISSE DYRENE HER

Om en uke s er Julian og jeg faktisk i Kenya...og...n kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til det. Det blir en liten safari i vestre og stre Tsavo, og deilige avslappende dager p Mombasakyste...

HERLIG VANN OG LIVSGLEDE

LYKKE OG LIVSGLEDE

DET BESTE DU KAN GI

DET BESTE DU KAN GI TIL DEG SELV ER UBETINGET KJRLIGHET OG RESPEKT TIL DITT BARN ER DITT HJERTE, ALL UBETINGET KJRLIGHET I VERDEN OG VRE ET GODT EKSEMPEL TIL DIN KJRESTE ER DITT HJERTE O...

NOEN FINE LVEBILDER

Lver er jo bare helt fantastiske dyr...nr du ser p dem der de ligger med en majestetisk mine...ja...da er det ikke vanskelig forst hvorfordet er en lve som er bde lvenes konge og alle dyre...

P BALI - MANGOSTAN MOT BETENNELSE

Siden jeg skrev om frukten mangostan fr i dag. Du finner det innlegget om denne herlige frukten under kategori:Passion for fruit and vegetables....s kom jeg p at det er utrolig lenge siden jeg ...

MANGOSTAN......OGS KALT FRUKTENS DRONNING

Mangostan blir ofte kalt for fruktens dronning. Mange anser frukten som den mest eksklusive og velsmakende tropiske frukten som finnes. Bak dette brun-fiolette lraktige skallet gjemmer det seg e...

FORFRISKENDE...MMM...DRMME...

Dette drmmer jeg om i dag...s det fr bli dagens bilder.

EDDERKOPP KUNSTVERK

Dette edderkoppnettet tok jeg bilde av en vakker sommerkveld ute i nordmarka....det fikk meg til tenke og beundre dette lille dyrets kunstverk.. Faktisk ganske s imponerende synes n jeg. Je...

PRINSESSE ASKEPOTT I GR...OG REAL ASKEPOTT I DAG

Det var deilig vre prinssesse Askepott i gr kveld.. Jeg hadde akkurat denne flelsen...og jeg flte meg like ung som her....var jo bare 33 r her, og det er jo urtolig lenge siden da... S ra...

MAGISK VINTERKVELD...

Mtte bare dele disse magiske vinterbildene...snakk om WINTER WONDERLAND Magisk inne i hjertet og magisk ute S utrolig vakre trr....

ASKEPOTT FOR EN KVELD

I dag fler jeg meg litt som ASKEPOTT Sjefen har gtt p fest (alts Julian...han skulle p skoleball) Det betyr at jeg har en hel kveld som er BARE MIN (Jeg skal ikke bare vre mamma, men Me...

S HAPPY,HAPPY, HAPPY...JEG HAR BARE S FRI FRA ALT I HELGEN

I dag er jeg bare S HAPPY..........jeg skal ha den beste helgen p flere uker... JEG HAR BARE S FRI... HAPPY, HAPPY OG HAPPY He he...har flt at jeg har levd litt i en snn boble et par uk...

HE HE...JEG VAR FAKTISK I GODT HUMR I GR...MEN...JEG VAR LEI OGS....

Tusen takk for alle de omsorgsfulle kommentarene til innlegget om at jeg var litt drittlei jobben i gr. .Fikk til og flere sms fra venner som lurte p om det virkelig var noe galt fordi ikke har ...

JEG ER LITT DRITTLEI P JOBB...KANSKJE DETTE KUNNE VRE NOE

Akkurat n s kjenner jeg meg passe drittlei p jobben, jeg jobber for tiden med alt annet enn jeg ble ansatt for, og de tingene erlitt lite motiverende oglitt (les;drepende kjedelig...thi hi...sor...

P EN HACIENDA I BRASIL

Dagens bilder er tatt p en ranch i Brasil. Vi bodde her i 2 dager, og hadde det kjempekos. Det var langt fra strender og i pakt med naturen, enkelt og koselig. Vi fikk oppleve mye bde p ranch...

SKYTER ER MORSOMT...OG JEG SAVNER DEN TIDEN....

Her er Julian ute p glattisen for en av sine frste ganger p skyter. (Det er faktisk bilder fra tre vintre etter hverandre) Julian syntes det var bare s morsomt fra frste dag, alt som har me...

FRSTE GANG P SKYTER OG HERLIG VINTER

Det var Julian som virkelig lrte meg sette pris p vinter. Han har alltid elsket vinter og det vre ute...han elsker ogs sommer s klart. Her er en av de frste gangene Julian gikk p skyt...

KOSER MEG HER I GRESSET, JEG

Denne fine lven har jeg tatt bilde av i Kristiansand dyrepark.... men....n kjenner jeg at jeg gleder meg reise til Kenya...nedtellingen har begynt...om et par uker er vi der. I mens...s er d...