mars 2013

BLOGGEN MIN HAR BURSDAG

I dag har det gtt nok et r med blogging. Tenk i dag er denne bloggen min allerede 2 r. (Dette blir nok verdens lengste blogginnlegg, men det fortjener bloggen i dag som har bursdag) Det siste...

UTLEIE AV FERIEHUS I HUA HIN, THAILAND

VI LEIER UT DET KOSELIGE FERIEHUSET I HUA HIN, THAILAND VELKOMMEN INN PORTEN TIL VRT HERLIGE PARADIS HUSET ER 144 KVADRATMETER OG HAR SVMMEBASSENG I HAGEN DET ER STUE MED PEN KJ...

ROSENE MINE ER LIKE VAKRE ETTER FLERE DAGER

Rosene som jeg fikk her om dagen er like vakre etter flere dager, og jeg blir s glad hver gang jeg ser p dem. De er s utrolig nydelige. I dag har vi hatt besk av pappa og Torhild, de har...

FTT DE VAKRESTE ROSENE I DAG

Jeg er bare verdens heldigste, for i dag har jeg ftt blomster igjen. Denne gang de vakreste roser i min yndlingsfarge TUSEN TAKK

KANSKJE BILDRMMEN....

Kanskje dette blir bildrmmen til Julian, det er jo bare tre r til han kan ta lappen, og gul var yndlingsfargen hans siden han var bitteliten, alt skulle vre i gult bde klr og leker. Han hadd...

UNDERHOLDNING AV BESTE KLASSE

Mens vi vandret rundt i Epcot parken, kom vi over dette herlige bandet, for noen trommeslagere...det lt helt rtt. Snnen har jo spilt slagverk siden han var liten og jeg elsker alt med rytme i, ...

NOK EN DAG P EPCOT

Vi bestemte oss for ta en dag to ogs p EPCOT, den frste dagen kom vi ganske sent, og fikk ikke med oss s mye av den ene delen, alts World Showcase. Det er kanskje den delen de fleste bruker...

CARIBBEAN BEACH RESORT I ORLANDO

Etter nok noen hektiske dager i Disneyparker og andre turer, s hadde vi litt tid til slappe av og vandre rundt p det store hotellet Caribbean Beach Resort. Dessverre s var vi bare noen f ...

100 FEET TO CIRCLE OF LIFE....

100 FEET TO CIRCLE OF LIFE.....

NIGHT WISHES OG KVELDENS SISTE FYRVERKERI I MAGIC KINGDOM

Det er s vakkert dette fyrverkeriet i Magic Kingdom, jeg bare elsker stemningen som er her og alt er herlig og magisk. Da jeg stod her s sendte,  jeg ut alle mine nsker for 2013, o...

LYSSHOW GJR ASKEPOTTSLOTTET HELT MAGISK

Lysshow gjr askepottslottet i Magic Kingdom helt magisk, og det er s herlig st og nyte det hele. Er du i parken,  s virkelig anbefaler jeg deg til vre her til stengetid,  s...

FINESTE NEMI REBELLA HAR BURSDAGSPARTY

I dag er det en herlig festdag, fineste NEMI REBELLA har bursdag, GRATULERER MED DAGEN, VAKRING. Du er et s herlig menneske som jeg har ftt lov til bli kjent med gjennom bloggen. er n...

VAKRESTE KVELDSPARADE I MAGIC KINGDOM, THE ELECTRICAL PARADE

Denne paraden som er etter de frste fine fyrverkeri i Magic Kingdom, som du kan se i de forrige blogginnleggene mine om du har lyst. Denne electrical paraden er s utrolig vakker, i de flottest...

ASKEPOTT SLOTTET I DE VAKRESTE FARGER

Her er Askepottslottet i Magic kingdom i Orlando i de vakreste farger under lysshow og fyrverkeri, alts Nighttime Spectacular fireworks show. Det er en magisk flelse st her og oppleve dette, ...

WISHES NIGHTTIME SPECTACULAR FIREWORKS AT MAGIC KINGDOM

Askepott slottet er s vakkert, og jeg syntes det gjorde seg med en skikkelig kjekkas foran, og Julian stiller som regel opp for paparazzimama, uansett hvor drittlei han er det kameraet mitt i bla...

PARADE I MAGIC KINGDOM I ORLANDO

Jeg blir som tidligere sagt aldri lei parader i Disneyparkene, og disse bildene er fra vr andre dag i Magic Kingdom. Jeg blir s glad av musikken, dansingen, alle de fine fargene og de skjnneste...

VANDRER RUNDT OG NYTER MAGIC KINGDOM

Her bare vandrer vi rundt og nyter Magic Kingdom, jeg elsker jo bare Askepott sitt prinsesse slott, og alt det andre fine i parken. Disse bildene er fra vr andre tur i parken p vr siste Orlan...

MAGIC KINGDOM I ORLANDO

S dro vi igjen en dag til Magic Kingdom, vi var der ogs ca to uker fr denne dagen. Det er en vakker dag, og siden vi hadde flere uker bare i Orlando omrdet p ferie, s hadde vi mulighet til ...

CARIBBEAN BEACH RESORT I ORLANDO

Etter vi hadde vrt noen dager p Florida hotell som ligger i samme bygning som Florida Mall, og vi (les:Julian) hadde ftt shoppet s det holdt. s var vi igjen  tilbake til et av Disney s...

GRATULERER TIL EN VAKKER KVINNE MED 50 RSDAGEN

I dag har en fantastisk bloggvenninne bursdag HUN ER 50 R I DAG EN NYDELIG OG VARM FLOTT JENTE Som jeg er s glad for at jeg har truffet gjennom bloggen. Hun har kommet med de varmeste komment...

HERLIG MED BLOMSTER, KYLLINGSALAT OG SALSADANSING

Det har midt oppe i all Orlandobloggingen, vrt en utrolig koselig ettermiddag og kveld her hjemme. Jeg m jo st p som bare det med Orlando bloggingen, de frste familien som bruker bloggen min ...

EN DEILIG VERDEN AV 'SNOP' , M&M WORLD I FLORIDA MALL

MMMMM.......m&m world....en drmmeverden, spr du meg...... Dette konseptet startet helt tilbake i 1997, og da pnet den mest kjente m&m world butikken, i Las Vegas, senere pnet denne som vi var ...

PIZZA I RESTAURANTEN P FLORIDA HOTELL

Etter lang dag med shopping s fikk vi lyst til kose oss med pizza i restauranten som hrer til hotellet, lunsjen hadde vi p en av av restaurantene p food courten i Florida Mall. Det var en de...

NY DEILIG MORGEN P FLORIDA HOTELL

Vi la oss ganske tidlig kvelden fr, og sov utrolig godt hele natten...vi elsket sengene p the hard Rock hotel, men sengene p Florida hotell var i grunnen like gode. Selv stod jeg opp tidlig og ...

FLORIDA MALL I ORLANDO

Det var helt perfekt bo p hotell vegg i vegg med Florida Mall noen dager, vi kunne bare ta heisen ned og g fra resepsjonen og inn til shoppingen, eller som her ta oss en tur ut av hotellet og i...

SOVEMORGEN OG BLOGGING

Tilbake fra Clearwater Beach til Orlando og noen netter p Florida hotell. Julian er sliten etter turen til Clearwater og selv ikke en skikkelig shoppingdag kunne f han ut av sengen. Enn han ha...

REISER FRA CLEARWATER TIL ORLANDO...

Etter en nydelig stund i Clearwater og ved Clearwater Beach...s var det igjen sette nesen mot Orlando for nye opplevelser. Vi reiste igjen til Florida hotell for bo der et par dager og kose o...

KOSER OSS RUNDT VED CLEARWATER MARINA

Her koser vi oss rundt ved Clearwater Marina, det er nok at btturer du kan bestille, koselige restauranter og slett ikke umulig f danset litt salsa heller. Et fint sted bare rusle rundt og n...

LANGS STRAND STRANDPROMENADEN I CLEARWATER

Her koser vi oss og rusler en tur langs strandpromenaden ved Clearwater Beach, og har det helt topp. Julian angret at han ikke tok med skateboard...det str igjen i Orlando, men han overlevde. De...

S VAKKERT P CLEARWATER BEACH

Jeg synes det er s vakkert p Clearwater Beach p vestkysten i Florida ved Mexicogulfen. Selv om Julian ikke er den som jubler for en dag eller to p stranden, s er det ikke noe si p hu...

FRA ORLANDO TIL VESTKYSTEN

Det var s deilig reise en liten tur fra Orlando til Vestkysten...mmmm....det kjentes mer og mer deilig jo nrmere havet vi kom.. Etter mange dager med fornyelsesparker i Orlando, s gjorde det...

P TUR FRA ORLANDO TIL CLEARWATER BEACH

Etter at vi endelig i flge Julian hadde kommet til et shopping hotell, alts Florida hotell som ligger vegg i vegg med Florida Mall. S hadde jeg bestemt at vi skulle reise en tur til vestkyste...

FLORIDA HOTELL I ORLANDO

Etter at vi hadde bodd p Universal Hard Rock hotell som vi elsket, og selvsagt mens vi bodde der s var vi bde i Islands of Adventure og Universal studios, s reiste vi for bo noen dager p Fl...

MINE TANKER GR I DAG TIL DE KVINNENE SOM VIRKELIG FORTJENER EN KVINNEDAG

Jeg har bare lyst til hylle kvinner rundt i verden som str p hardt for sin familie og barn. Kjemper for rettigheter for kvinner, sin landsby og sitt land. Her hjemme er det for de fle...

LILLA OG GRNT ER KULT...TNA I ORLANDO

Det siste innlegget om wrestling i r, og da mtte jeg selvsagt ha et om favoritt wrestleren til snnen i denne TNA ...alts han med masken. Jeg har som allerede flere ganger sagt at disse wrestli...

MUSKLER OG TESTOSTERON S DET HOLDER....

Ups...her var det muskler.....ogs p kvinnedagen da gitt.... Bildene er s klart fra TNA i Orlando i sommer, og for spesielt interesserte... .....nest siste innlegg for de som har sagt at de gle...

GIRLPOWER I TNA WRESTLING I ORLANDO

S var det damenes tur i wrestling, vakre og tffe damer. Det gr selvsagt hardt for seg her ogs, skikkelig girlpower, og de lager bra show.

TNA ACTION I ORLANDO

OH MY GAAAAAAAAD....plutselig er det helt greit for meg vre p wrestling..... Det gjr da ingenting at jeg stod flere timer i k...og egentlig ikke synes noe om wrestling... .....kvelden gikk ...

FAVORITT WRESTLER I TNA I ORLANDO

Julians favoritt i TNA's wrestling i Orlando i sommer...og det var vel p grunn av han vi stod i en del timer i k for oppleve TNA live..... ......og jo da...s klart det var en opplevelse og ...

TNA WRESTLING I ORLANDO IGJEN....

Here we go again...mer wrestling for spesielt interesserte...denne gang blir det bilder med flotte hopp og saltoer...ju hu

ACTION P TNA WRESTLING ARRANGEMENT

Stadig litt action p wrestling arrangementer som TNA, og her er det fortsatt bilder fra live i Orlando Yes...beltet er mitt Litt ekstra action...noen liker kampene, og hun her likte dom...

PRAY FOR MY ENEMY..MER TNA WRESTLING I ORLANDO

Ja da...det blir mer wrestling fra Orlando...jeg har jo lovet for spesielt interesserte legge ut bilder fra kampene fra live TNA i Orlando Rett og slett pray for my enemy fra han her.... Tydeli...

STOPP VED EN LITEN KOSELIG KIRKE...MAGISK DAG...

Vrt p kjretur langs Oslofjorden bde i Oslo og Akershus, og det var nydelig vr og med koselig selskap, s ble det en perfekt tur. Jeg ble tatt med til en kirke som rett og slett heter Oppegrd...

P TUR LANGS HVERVENBUKTA

I dag har jeg gtt p tur langs Hvervenbukta og det var s koselig, vret var litt skiftende...alts litt skyer og litt sol, men det var deilig og friskt ute. Det var ganske glatt, s det ble inge...

HUSMOR LOOK A LIKE, OG KOSEKVELD

Siden jeg bare hadde s friiii i dag, og hatt det litt travelt de siste ukene, s ble det en daff husmor etter at jeg hadde vrt p behandling i dag. Det ble ingen stor kamp mot hybelkaninene og j...

HERLIG LUNCH P TERRASSEN OMGITT AV VAKRE FARGER OG VRSTEMNING

Hadde en nydelig lunch p terrassen i dag, for en fridag og nydelig begynnelse p helg. ha fri p en snn fin dag er lykke, og jeg var jo bare ndt til lage en ekstra koselunch omgitt av vakre...

GOD MORGEN DEILIGE FREDAG

Dette har vrt en travel uke med utrolig mye kos, og morgenen i dag startet s herlig allerede for noen timer siden. Se ogs hvor nydelig det er ute...jo da...dette kommer til bli en fredag som ...