mai 2013

LINCOLN MEMORIAL I DC

Lincoln Memorial er et vakkert monument som er bygget til re for den 16.presidenten i USA, Abraham Lincoln. P Memorial Day som er 30. mai i 1922 ble dette flotte tempelet innviet, alts 57 r et...

US CAPITOL BUILDING I WASHINGTON DC

Dette er vel bygningen som hele Washington DC er bygget opp rundt, og vi gledet oss til se flere av de kjente bygningene i byen. g opp bakken til capitol Hill er da s absolutt et flott storb...

NATIONAL AIR AND SPACE MUSEUM ON THE NATIONAL MALL

Jeg skrur litt tiden tilbake nr det gjelder den forrige reisen vr som endte i forrige uke, vi hadde en deilig nettfri uke p Allure of the Seas, etter flotte dager i New York, Washington DC, og ...

KOMMET HJEM FRA ALLURE OF THE SEAS OG KARIBIEN

Vi har nettopp hatt en fantastisk ferie i USA og karibien, en helt herlig uke p Allure of the Seas, med besk p fantastiske yer som bahamas, St.Thomas og St. Maarten. dette mtte oss da vi kom ...

HARD ROCK CAFE I WASHINGTON DC

Vi fikk ogs vrt innom The Hard Rock Cafe i Wasington DC ogs, og Julian fikk kjpt seg trommestikkere. Han kjper seg trommestikkere p alle Hard Rock Cafeer rundt om i hele verden, og han har t...

MADAM TUSSAUD I WASHINGTON DC

Jo da...det finnes madam Tussaud i DC ogs. Selvsagt s er det en egen avdeling for alle de amerikanske presidentene, men ogs nok av andre kjente personer. Denne avdelingen av Madam Tussaud er i...

P TUR TIL WASHINGTON DC

Vi har hatt en regnfull, men helt fantastisk dag i Washington DC, en dag full av opplevelser og inntrykk. Her er selve Washington DC sitt monument, og med sine 169 meter er det lett f ye p. ...

HERLIG KVELD P TIME SQUARE

Etter vi spiste p The Hard Rock var det snuse inn atmosfren p Time square. egentlig er det kanskje litt rart at dette lille avgrensede omrdet skal f s mye verdensoppmerksomhet, dessuten s...

KOSER OSS P HARD ROCK CAFE I NEW YORK

Nr vi frst er i New York, og bor rett ved Time Square og rett ved Hard Rock cafe...s er det nesten obligatorisk g hit. Julian og jeg var s klart p The Hard Rock ogs da vi var her i juni i...

VI ER P HOTELL MELA I NEW YORK

S er vi fremme i New York, og her bor vi p hotell Mela. Det er et 4 stjerners hotell midt i hjerte av Manhattan, ...jeg ville nok ikke helt kalle det fire stjerner, men...ofte er hotellene i de...

UT REISE IGJEN...FRSTE STOPP NEW YORK

Vi fant ut at det igjen var p tide lufte koffertene vre..... Dagen fr vi reiste hadde Julian konfirmasjon, en utrolig flott dag GRATULERER TIL KJEKKASEN MIN Frste stopp p denne reisen...

DEN FINE KONFIRMANTEN MIN

Den fine konfirmanten min ble konfirmert 5.mai 2013, alts noen dager siden. Pappa, Torhild og Trond var med p selve seremonien, som var vakker. Vi bestemte for nesten 3 r siiden at vi ikke s...

ROMANTISKE GRAND FLORIAN

Skal du p en romantisk get away, eller trenger et lekkert lokale til bryllupet, eller bryllupssreise, ja, s er det absolutt ikke feil sjekke inn p Grand Florian i Orlando. Overalt er d...

NYDELIG STRAND OG BASSENGOMRDER

Bassengomrdene p Grand Floridan er like flotte som resten av hotellet, og er omgitt av de vakre vikorianske bygningene. Hotellet ligger ogs p en privat strand, og her kan du finne helt rolige ...

VAKKERT OG ROMANTISK P GRAND FLORIAN

Grand Florian er et utrolig vakkert og romantisk hotell i Orlando, det har nydelige uteomrder, parker og bassengomrder. Det er laget i viktoriansk stil, og er virkelig lekkert. Det er lett ko...

GTUR FRA POLYNESIAN RESORT TIL ROMANTISKE GRAND FLORIDAN HOTELL

Da vi skulle velge det siste hotellet til denne ferien, s var jeg veldig i tvil hvilket jeg skulle velge. Julian og jeg pleier begge velge hotell, og gjerne litt annet hvert hotell....det siste...

HERLIGE BASSENG P POLYNESIAN RESORT I ORLANDO

S herlig bassenger p Polynesian Resort, med vakre vulkaner og det hele. Vi hadde det s deilig p dette hotellet de siste dagene, bare slappet av, lot alle inntrykk fra alle fornyelsesparker o...

KOSEKVELD

Her hadde vi en deilig kosekveld p hotellet, med blogging lesing og litt news p tv. Sengene var s deilig og vi hadde det s fint. Selvsagt mtte vi smake p en fruktig cupcakes, men vi synte...

PIZZALUNSJ OG SYKKELTUR

Vi tok en rask polynesisk pizzalunsj p hotellet.... Julian ble litt skuffet, for vi valgte det for hans skyld...her hadde vi bare et par dager igjen i USA og han hadde forelsket seg i den tykke, ...

FINE HAVNEN P POLYNESIAN RESORT

Bthavnen p hotellet er topp, med ulike bter og sightseeing.

DEILIGE UTSIKTEN FRA TERRASSEN P POLYNESIAN RESORT

Vi hadde kjempedeilig utsikt fra rommet og terrassen vr p Disney sitt vakre Polynesian Resort. Det var et utrolig stille omrde av hotellet, og vi hadde det s utrolig kos her. Her kunne vi...

SJEKKET INN P DISNEY SITT POLYNESIAN RESORT I ORLANDO

Her har vi alts sjekket inn p det siste hotellet denne ferien, og vi valgte kose ossr p dette vakre hotellet de siste dagene. Mange tror at vi er p reise hele tiden, men det er vi alts ikke...

HER SJEKKER VI UT AV DISNEYS CARIBBEAN BEACH RESORT OG INN P POLYNESIAN RESORT

Siste minutt p Disney sitt Caribbean Beach var alts kommet, vi trivdes s godt her, og hadde vel egentlig ikke s lyst til forflytte oss, samtidig s gledet jeg meg snn utrolig til slappe a...

ET SISTE BLIKK P NEST SISTE HOTELL I ORLANDO....

S nrmet det seg utsjekking fra Caribbean Beach Resort, og her bare suger vi inn de siste deilige fargene, og tenker p hvor kos vi hadde det her. Bde Julian og jeg er enige om at vi hadde hele ...

RUNDT BASSENGOMRDET OG CENTERTOWN P CARIBBEAN BEACH RESORT

Her hadde vi siste dag p The Caribbean Beach Resort, og koser oss som bare det. Vi hadde en utrolig koselig uke her p dette hotellet, som var vel det 6.hotellet vi bodde p denne ferien. Nyter ...

KOSELIG FUGLELIV P CARIBBEAN BEACH RESORT...

Overalt p caribbean Beach Resort i Orlando var det ulike fugler, bde sm og store som trivdes der like godt som oss.

DOWNTOWN DISNEY

Har var vi siste kveld i Downtown Disney denne ferien, og selvsagt mtte vi f med oss ALT... Jeg synes det er kjempekos vandre rundt i Downtown Disney...og spise her og se p livet....selv om d...

S FLOTTE OMGIVELSER P CARIBBEAN BEACH RESORT

Det var s koselig bo her p Caribbean Beach Resort, srlig for meg som elsker Karibien, og har vrt p de fleste av yene som er representert p hotellet. Det er s kos med alle de friske fine...

ALLTID KOS P CARIBBEAN BEACH RESORT

Etter en deilig dukkert i det gule bassenget, var vi klare for en liten trimtur rundt omkring p hotellet. Det er store og koselige omrder rundt p Caribbean Beach resort, og vi nyter hvert minut...