juli 2013

DET LEKRE BASSENGOMRDET P HOTELL SIX SENSES

Her kommer det bilder fra det lekre bassengomrdet p hotell Six Senses, det var et s herlig bassengomrde. Det var slett ikke vanskelig ha det riktig s herlig her...vi nt hver eneste time p...

P OPPDAGELSESFERD RUNDT P HOTELL SIX SENSES

Her gr vi p oppdagelsesferd p hotell Six Senses, eller i villaomrdet der vi bor. Bassenget ligger ned mot stranden, og det er et kjempekoselig omrde. Overalt er det tropiske hager, og s u...

LUNSJ P HOTELL SIX SENSES

S ble det lunsjtid p Six Senses, og den spiste vi p Beach Bar. Vi hadde det kjempekoselig, det ble Satay til forrett, og alt fra spaghetti Carbonara til hamburger p oss. Thi hi...vi spiste ik...

S FINT I DE TROPISKE HAGENE RUNDT VILLAEN

Det er s frodig og vakkert overalt p hotellet, og det er s kos vandre rundt i de tropiske hagene p hotell Six Senses.

VELKOMMEN INN TIL VR FANTASTISKE VILLA P HOTELL SIX SENSES

Velkommen inn til vr fantastiske villa p hotell Six Senses i Pran Buri. Det kjentes bare s riktig fra frste stund vre her og feire bursdagen til Trond. Det blir jo alltid litt annerledes f...

VRT FRSTE MTE MED FINE HOTELL SIX SENSES

Vrt frste mte med det utrolig koselige hotellet Six Senses, var meget positivt. Da vi kom frem til Evason/Six Senses, s ble vi kjrt til resepsjonen ved villa omrdet p hotell Six Senses, so...

HERLIG BURSDAGSFEIRING P SIX SENSES I THAILAND, OG BURSDAGSGAVE TIL JAMAICA

S har vi flyttet inn i denne deilige to etasjes villa p hotell SIX SENSES i Pran Buri. Vi har det s deilig, og vi gleder oss her til feire Trond, og ikke minst gi han en bursdagsgave til. Se...

DET VAR S DEILIG KOMME TIL HOTELL SIX SENSES/EVASON

Det var s deilig komme til villaomrdet p hotell Six Senses i Pran Buri. Vi ble tatt s utrolig godt i mot. Jeg hadde skrevet mail til hotellet i forkant, og sagt at jeg skulle gi dette o...

VI HAR KIDNAPPET TROND FOR BURSDAGSFEIRING I THAILAND

Julian og jeg tatt med oss Trond p tur, FOR FEIRE 60 RS DAGEN HANS. Vi er jo p ferie i Thailand, og langt fra venner og familie. S vi mtte finne p noe ekstra kos for denne lekne og he...

GRATULERER MED DAGEN TIL SNILLESTE MANNEN I LIVET MITT

I DAG ER DET BURSDAGEN TIL TROND, BESTE OG SNILLESTE MANNEN I MITT LIV GRATULER S MYE MED 60 RS DAGEN DU ER LEKEN, DU ER UNG, OG JEG HAR DET ALLTID S UTROLIG MORSOMT SAMMEN MED DEG E...

LITT BURSDAGSFEIRING P FORSKUDD

Trond har bursdag 25.juli og blir 60 r. Her i Thailand er det over midnatt, s vi har allerede gratulert han. Julian og jeg har ftt tak i bursdagskake p Swensens. Vi har tenkt til kidn...

P RESTAURANT LA MER FOR NYTE SOLNEDGANG OG SPISE

Vi har hatt en deilig kveld p restauranten La Mer, det er et vakkert sted nyte solnedgang og fantastisk utsikt utover havet og mot Hua Hin. Vi bestilte litt ulike retter, fra krabb...

DAGLIGLIVET I HUA HIN

Det har vrt en deilig og opplevelsesrik dag her hos oss i Hua Hin. Temmelig aktiv ogs, vi startet den som du kanskje har sett i tidligere innlegg i dag, med sykkeltur. Deretter en liten tur med...

TUK-TUK TUR RUNDT I HUA HIN

Noe jeg virkelig elsker gjre her i Hua Hin, er dra p tuk-tuk tur med Mr.Moo uten et spesielt ml. Kjre rundt p landeveier, og se countryside'en. Koser meg nr vi kjrer forbi store palmel...

JULIAN FESTER GO-PRO'EN P TAKET FR VI DRAR P COUNTRYSIDETUR MED MR.MOO

Her fester Julian Go-pro'en p taket til tuk-tuk'en til Mr.Moo, han skal filme hele veien, og skal bruke noen av klippene til noen andre filmer. Mr.Moo syntes det pyntet fint opp p tuk-tuk'en ha...

SYKKELTUR OG HRKLIPP

Tilbake igjen i Hua Hin etter deilige dager i Petchaburi og Cha Am. Trond trengte nok en hrklipp, det gror jo som bare det i varmen. Vi bestemte oss for like s godt sykle dit, og kombinere det ...

FRA ET HERLIG STED TIL ET ENN MER HERLIG STED

Det har vrt et par nydelige dager p dette hotellet i Cha Am, eller i denne deilige villaen p hotellet Det har vrt s mange fine opplevelser, frst i Petchaburi med palasser og templer, og s...

KOSER OSS SOM BARE DET P SPA BADET VRT

Hva er vel bedre enn starte dagen i eget SPA bad i villaen p hotell De La Paix. ...og n nyter vi et siste bad og dusj p dette herlige badet, fles som nesten bade ute i det fri med drer ...

NYTER SISTE TIMER P HOTELL DE LA PAIX

Vi nyter de siste timer i Cha Am, fr vi vender tilbake til Hua Hin. Det har vrt et par uforglemmelige dager p dette hotellet, men det skal bli like deilig komme tilbake til familiehuset vrt...

KOSER OSS P STRANDEN VED HOTEL DE LA PAIX I CHA AM

Etter frokost , s nyter vi stranden p hotellet, som er kjempekos Det er low season, og vi har nesten hotellstranden for oss selv.... ...og forfriskende drikke fr vi hos disse guttene...

DEILIG FROKOST P HOTELL DE LA PAIX

Etter morgenbadet, var det bare nyte en nydelig frokost p hotellet. Vi har nok en deilig dag her fr vi vender nesen hjem mot familiehuset i Hua Hin. Dette skal bli bare s godt Den spiser ...

NYDELIG OG ROMANTISK TUR LANGS STRANDEN

Trond og jeg gr en kosetur p stranden fr frokost, og her er det lykke g. Se alt det vakre som bare kommer p vr vei. Jeg er s glad i bde blomster, kokosntter, skjell, strand og havet......

BLOMSTERMORGEN I CHA AM

HERLIG BLOMSTERMORGEN I CHA AM Her er vi p vei ned til stranden, men mtte bare nyte alle de vakre blomstene frst

DETTE GIR MED DEN DEILIGSTE SOMMERFLELSE

Dette er virkelig sommer for meg. vandre p stranden med sand mellom trne, finne vakre blomster, kokosntter og skjell. I tillegg verdens beste selskap... DET ER LYKKE Dagens bilde har jeg...

DEILIG VKNE P HOTELL DE LA PAIX I THAILAND

Etter en helt nydelig kveld og natt her i Cha Am, s var det like deilig vkne opp her. Ta seg en tur p badet, lukke opp de store glassdrene, og bare nyte utsikten ut mot bassenget i hagen. S...

MIDDAG OG KOS P LA PAIX

S var det endelig middagstid, og vi var sultne alle tre. Trond leter jo etter den perfekte biffen, og Julian og jeg leter ofte etter den perfekte rde eller grnne thaicurry. P dette hotellet b...

DEILIG KVELD P STRANDEN

I gr hadde vi en nydelig kveld p stranden fr vi gikk og spiste middag. Nei da...Julian sitter ikke p facebook her...han faktisk filmer...men ikke med Iphonen... Utrolig hvordan og hva all...

DEILIG FERIEDRIKK

Dagens bilde er jo ndt til vre denne nydelige feriedrikken leskende kokosmelk er godt for bde kropp og sjel

DET ANDRE BASSENGET P HOTELL DE LA PAIX I THAILAND

Det andre bassenget p hotell de La Paix, l midt i mellom et nydelig SPA, og den rde lekre baren p andre siden. Dette er ogs et koselig bassengomrde Ikke minst flere doble solsenger, noe...

ET NYDELIG SPA P HOTELL DE LA PAIX

P hotell De la Paix i Cha Am, har de et utrolig fint SPA. Jeg liker virkelig designet p det, og det var en utrolig rolig og deilig atmosfre her. Fra resepsjonen, og med deilige sittegrupper, s...

DEN STILIGE RDE BAREN

Rett ved det andre bassenget p hotell De La Paix, var det en kul og herlig rd bar. reseten av interiret var ogs stilig. Det var et kos sted sette seg ned med forfriskende fargerik fruktjuic...

TRENINGSROM OG BIBLIOTEK P HOTELL DE LA PAIX

Dette var en ny kombinasjon for meg, bde treningsrom og bibliotek i samme rom. Nr det er sagt, s om det var snn at det eneste stedet de hadde plass til sette noen treningsapparater var i bib...

RESTAURANT OG BAR P HOTELL DE LA PAIX I CHA AM, THAILAND

Rett ved det ene bassenget p hotellet, ligger det to restauranter rett overfor hverandre. Dette er den som ligger i andre etasje, hvor det ogs er en koselig bar. Her er det deilig sitte med n...

DET ENE BASSENGOMRDET P HOTELL DE LA PAIX I CHA AM, THAILAND

Her ser du forresten litt av villaen vi bor i p hotellet ,og selv om vi har basseng i hagen, s var det ogs bare noen f meter til et av bassengene p hotellet, og 20-30 meter til stranden. K...

VR DEILIGE VILLA P HOTELL DE PAIX I CHA AM, THAILAND

N har vi flyttet inn i denne deilige villaen p 110 kvadratmeter p hotellet De La Paix i kystbyen Cha Am i Thailand. Etter en lang og opplevelsesrik dag i Petchaburi, var det kos reise ned til...

VI SJEKKER INN P HOTEL DE LA PAIX I CHA AM

Vi har n forlatt Petchaburi, og kjrer tilbake mot Hua Hin. Vi har stoppet for kose oss et par dager p hotell DE LA PAIX Det ligger vakkert til p stranden i Cha Am, og ca 26 kilometer nord ...

P TUR FRA HUA HIN TIL PETCHABURI I THAILAND

N har vi forlatt det koselige familiehuset vrt i Hua Hin Snille Gartneren vr Thas, er alltid klar for litt annerledes oppdrag, og tar oss gjerne med p sightseeing til bde kjente og ukjente...

VI DRAR VEKK FRA HUA HIN ET PAR DAGER

Vre kjre gartner Thas, som steller s fint med blomstene i hagen Han tar p seg de fleste type andre oppdrag, ogs kjre oss rundt p sightseeing om vi nsker det. Dette blir en herl...

LOVING IS NOT JUST....

LOVING LOVING IS NOT JUST LOOKING AT EACH OTHER, IT'S LOOKING IN THE SAME DIRECTION (Antoine de saint-Exuperg) Bildene har jeg tatt i bassenget vrt i Hua Hin

IKKE FORSTYRR, JEG SPISER....

Ikke forstyrr, jeg spiser..... Er det mulig f litt matro, liksom.... Ja, ja...jeg bare later som at du ikke er der....spiser og koser meg, jeg... Dagens dyrebilde har jeg tatt p det s...

TRADISJONELL THAIMASSASJE OG ISKREM P SWENESENS I HUA HIN

Etter sykkeltur, et raskt bad i bassenget, s tok vi tuk-tuk'en inn til sentrum for massasje. Det ble som vanlig hos Elephant Massage, og vi valgte som vanlig to timer tradisjonell thai massasje. ...

DEILIG MORGEN I HUA HIN, OG NY SYKKELTUR

Ny og deilig morgen i Hua Hin, og igjen starter vi med en sykkeltur. Vi syklet s raskt det gr ann p disse syklene en times tid for f litt trim, og litt jobbing blir det, for de har ingen ...

VI LEKER GJEMSEL

Jeg gjemmer meg her, jeg.... er nok ingen som finner meg...

STRANDEN I HUA HIN

Etter deilige timer ved bassenget, s tok vi en tur inn til byen. Vi gikk en liten tur p stranden, tenkte f med oss solnedgangen, men det var overskyet... Uansett kos med en liten tur med san...

BASSENGKOS OG VI HAR BESTILT PIZZA HJEM TIL LUNCH

Etter en lang og deilig sykkeltur i dag, s ble det bassengkos. Julian vknet en stund etter vi kom hjem, og det ble morgenbad langt ut p dagen for han. Vi fant ut at vi hadde lyst kose oss ...

P SYKKELTUR IGJEN, OG INNOM BYTEMPELET I HUA HIN

Vi startet dagen i dag, som vi s ofte gjr her i Hua Hin, med en to timers sykkeltur. Det er s absolutt ingen treningstur, men kosetur p disse herlige syklene her. Vi pleier som regel stop...

....TOTALSMELT...

Dagens dyrebilder er s klart dissestingene her p apeberget i Hua Hin. Bare s skjnne.....

DEILIG SOMMERFLELSE I THAILAND

DEILIG FRISK FRUKTJUICE GIR MEG SKIKKELIG SOMMERFLELSE Bildet har jeg tatt p stranden ved Cha-Am i Thailand

NOK EN GANG P BESK HOS DE HERLIGE JENTENE P HUA HIN THAI MASSAGE

Vi avsluttet en en helt perfekt kveld hos disse ste jentene som jobber p Hua Hin Thai massage. Bde Trond, Julian og jeg har bde stelt ben og ftt massasje her fr. Etter at Trond og jeg hadde...

STARTET 'PLEIE OSS SELV KVELD' MED TO TIMERS TRADISJONELL THAI MASSASJE

Vi hadde en meget lang kveld i gr, vi reiste inn til byen p Elephant Massage, hvor jeg har pleid ta massasje de gangene jeg har vrt her i Hua Hin. Jeg har stort sett vrt fornyd med massasj...

SPISER P DET GULE HUSET I HUA HIN

Etter lang sightseeing tur med Moo i gr, s spiste vi meget sen lunsj p spisestedet som er ved huset vrt. Det heter rett og slett 'det gule huset', eller alle som bor her kaller det bare 'huset...

OPPLEVELSESRIK DAG MED TUK-TUK I HUA HIN

Vi har hatt en helt fantastisk dag p tuk-tuk safari med Mr.Moo. Hadde det morsomt bde i tuk-tuk'en og kos alt vi s. De fleste steder har Julian og jeg kjrt fr, men ekstra kos se dem p nyt...

HVA ER DET DU GLANER P, HAR DU IKKE SETT EN APE FR, ELLER...

HALLOOO...HVA ER DET DU GLANER SNN P...? HAR DU IKKE SETT EN APE FR, ELLER...? Dagens dyrebilde har jeg tatt her i Thailand

DET PASSER VISST IKKE ALLTID AT JEG TAR BILDE....

Det passer visst ikke alltid at jeg tar bilde...thi hi ...men, jeg syntes bildene ble tffe, s jeg legger dem rett og slett ut p dagens bilder. Julian sover akkurat n, s jeg fr en gang ikke ...

DEILIG MIDDAG P NIGHTMARKET I HUA HIN

Det ble deilig thaimat p nightmarket i Hua Hin i gr, og alt smakte kjemepgodt. Alle tre var veldig sultne, og her venter Julian utlmodig p maten. Bestilte satay som forrett, noe som alle ...

NIGHTMARKET I HUA HIN

Hver kveld klokken seks, s stenges en av sidegatene til Petchakasen Road, og gjres om til Hua Hins bermte nattmarked. Her selges alt mellom himmel og jord, og oppover hele er det spisesteder. ...

UT P SYKKELTUR I HUA HIN

Idag har vi vrt p en herlig sykkeltur i Hua Hin. Bde Trond og jeg er like glad i dra p sykkeltur, og da snakker vi ikke om treningstur, men kosetur. For med disse syklene som str her i hus...

SE DE HERLIGE SYKLENE VI HAR HER I HUA HIN

Se de herlige syklene vi har her i huset i Hua Hin, ikke noe gir eller noe som helst. N skal vi ut p kosesykkeltur, det blir ikke noen treningstur, men litt trim fr vi, og vet ikke hvor vi havn...

HJEMME ETTER LANG KVELD I BYEN

Hjemme etter en lang i byen, det har stoppet regne og Julian sjekker bassenget. Ingen slanger og andre skumle dyr, og krokodillen vr i plast har lagt seg under en flytemadrass for sove. Jo d...

GRAND MARKET I HUA HIN

Etter ha vrt hjemme og slappet av ved bassenget og i huset hele dagen, s var det p tide ta en tur inn til byen. Vi skulle en tur og kose oss p Grand Market i Hua Hin. Her fr du enkelte s...

SERVERING AV DEILIG MANGOSTAN VED BASSENGET

Koser oss med mangostan ved bassenget og livet er s deilig Her kan du lese et tidligere innlegg om den deilige frukten mangostan passion4lifeandtravel.blo...1328194555_mangostan.html

FROKOST P DEN DEILIGE TERRASSEN I HUA HIN

Ny dag i Hua Hin, og mer kos og nye opplevelser. Starter dagen med deilig frokost ved bassenget, og livet er bare s deilig. Denne gangen har jeg drmmeferie, og jeg er en gang ikke p et nytt ...

TROND BARE M HA BIFF

Trond bare mtte ha biff til middag, han syntes nok vi har spist vel mye thaifood i det siste... Da vi var kommet oss inn til Hua Hin, og Trond spurte oss: Hvor fr vi den beste biffen her i byen...

VI ER P FOTPLEIE I HUA HIN

Noe av det beste med vre i Hua Hin, er at her tar vi oss alltid tid til stelle godt med oss selv. N har bde Trond, Julian og jeg tatt fotskrubb, pedicure og fotmassasje, og jeg i tillegg ma...

KROKODILLEKONKURRANSE I BASSENGET

Julian og jeg hadde en aldri s liten konkurranse i dag. Det gikk ut p komme seg opp p krokodillen vr som bor i bassenget, og ligge p den, og i tillegg ta noen sit-ups p den. med fare for ...

FELLESOMRDENE P BAAN NORWAY I HUA HIN

Her i Hua Hin som pappa og Torhild har et s deilig hus, er det ogs fine felles arealer og pent overalt. Dette er hovedporten inn til omrdet med hus p rekke og rad. Det er ulike hus, noen town...

FRSTE FROKOST I HUSET I HUA HIN

Det er s deilig vre her, og den frste frokosten inntok vi p baksiden av huset. Liker meg best p forsiden av huset hvor bassenget er, men noen morgener er det kos med en stille frokost p ba...

DET VAR HERLIG VKNE OPP I BANGKOK, MEN HELT FANTASTISK VKNE OPP HER....

Det var kos vkne opp i Bangkok, p alle tre hotellene vi bodde p denne gangen, men som alltid, helt fantastisk vkne opp her i huset i Hua Hin. Elsker vre her...det er s kos bare sitt...

PIZZAKOS, ISKREM P SWENSENS OG NATTBADING

Da vi frst var p Market Village, s ble det s klart pizza p pizza Company. Julian hadde gledet seg til spise p dette stedet, og han var s heldig at Trond ogs synes at pizzaen her er god. ...

MARKET VILLAGE I HUA HIN

Etter at vi har ftt pakket ut, badet og slappet av litt, dro vi til Market Village for handle inn mat og drikke. S utrolig kos vre her igjen, vi nyter hver sekund S var det bare ri...

ENDELIG I FAMILIEHUSET VRT I HUA HIN

S er vi endelig i det superkoselig familiehuset vrt i Hua Hin. N skal det nytes en hel mned her i dette deilige huset. Vi er s takknemlig for at pappa og Torhild kjpte det, og at vi barna o...

RESEPSJONEN P LEBUA, OG VI REISER TIL HUA HIN

S er det bare si nok en gang farvel til herlige Bangkok. N venter vi bare p at vr kjre Thas skal hente oss,og kjre oss til familiehuset i Hua Hin. Det tar ca 3 timer, og det skal bli s d...

TRENINGSENTERET P LEBUA I BANGKOK

Etter frokost s er det p tide rre seg litt, og p Lebua s kunne vi ikke klage p treningssenteret. Treningssenteret var kjempefint, og med herlig utsikt til bassenget

S HERLIG STED SPISE FROKOST....

P Lebua i Bangkok er det s deilig sted spise frokost ved bassenget Julian sover enn, s det er bare Trond og jeg som har en stille morgenstund for oss selv...kjempekos... Blir du...

KOSELIG BASSENGOMRDE P HOTELL LEBUA I BANGKOK

Det er koselig bassengomrde p Lebua, s dette er et deilig sted nyte innimellom hektisk sightseeing eller shopping i denne pulserende byen. Fantastisk utsikt utover byen Stort og...

DET PYNTES TIL NY KVELD KVELD P HOTELLET

Mens vi var oppe i 65 etasje p Lebua for se p den lekre takbaren i dagslys. S luktet det utrolig friskt og godt overalt. Det var friske blomster i store hauger, som skulle bli kveldens lek...

SIROCCO TAKBAR I DAGSLYS

Ny og deilig dag i Bangkok, og vi mtte s klart en tur opp i 65 etasje for ta bilde av Sirocco takbar i dagslys ogs. Den er dessverre ikke pen, skulle s gjerne ha spist frokost her, men d...

DEILIG VKNE OPP I BANGKOK

Ny morgen p herlige Lebua State Tower, og vi nyter utsikten fra bde sengen og balkongen. Her er det deilig vkne opp, og det er bare glede seg til resten av dagen.

HOTELL LEBUA STATE TOWER I BANGKOK

Kan s absolutt anbefale bo p dette hotellet i Silom. Vi har en deilig suite med balkong i 22.etasje, med nydelig utsikt utover bde byen og Chao Praya elven. Deilig ligge i sengen og ...

VANDRER LITT RUNDT I SILOM OG DEILIG THAIMAT

Etter herlige timer p takbaren Sirocco p hotellet vrt, s fant vi ut at vi ogs mtte en tur ned p bakkeplan. Vi vandrer litt rundt om i Siloms gater, og til slutt poppet inn p en koselig res...

FANTASTISKE SIROCCO TAKTERRASSE I BANGKOK

Endelig s er vi p en av mine favoritt takbarer i Bangkok. Jeg vet at mange av mine venner som bor i Bangkok, nesten aldri gidder g hit p grunn av alle turistene som bare kommer opp hit for...

VAKKER KVELDS UTSIKT FRA BALKONGEN I BANGKOK

VAKKER KVELDSUTSIKT FRA BALKONGEN P LEBUA STATE TOWER

SOLNEDGANGEN P LEBUA STATE TOWER I BANGKOK

HERLIG SOLNEDGANG FRA BALKONGEN P HOTELL LEBUA STATE TOWER I BANGKOK

P DENNE BALKONGEN STOD TROND OG S RETT NED....

Tenk at det ble en ekstra natt i Bangkok, jeg har jo elsket denne byen i mange r. Spesielt kos vre i den, med snilleste Trond som er positiv til det meste. Det er helt utrolig at han hadde ly...

SJEKKET INN P EN HERLIG SUITE P LEBUA STATE TOWER I BANGKOK

S ble det alts en ekstra natt i Bangkok, fr vi reiser ned til huset i Hua Hin. Trond nsket utfordre noe av hydeskrekken, og ville likevel oppleve en takterrasse i Bangkok. Jeg var som sagt...

NOEN SPRENGER GRENSER I BANGKOK....

Fr jeg bestilte hotell i Bangkok, s hadde jeg s lyst til bo p et av hotellene med takterrasse. Jeg hadde s lyst til kose meg sammen med Trond p en av de fantastiske takterrassene i Ban...

SHOPPING OG LUNSJ P CENTRAL WORLD

S var vi p Central World, som fortsatt skal vre det tredje strste shoppingsenter i verden. Jeg liker meg bde her og at det ligger flere shopping mall rundt. Greit ha mange muligheter p ne...

P CENTRAL WORLD SHOPPING I BANGKOK

Etter ha sjekket ut p Pathumwan Princess og satt bagasjen der, tok vi frst en raskt tur til MBK. Vi skulle n egentlig ha reist ned til huset i Hua Hin, men vi forandret planer, og fant ut at...

EN SISTE SOLOPPGANG P PATHUMWAN PRINCESS

En siste soloppgang p hotell Pathumwan Princess.....s har vi igjen tenkt til forflytte oss.... Men...aller frst nyte soloppgangen..... Vi har pakket ned sakene vre, og gtt ned i reseps...

ENDELIG P TUR TIL AYUTTHAYA

Dette har jeg virkelig gledet meg til. Jeg har flere ganger kjrt forbi dette spennende stedet, men aldri stoppet og vrt her en hel dag. Vi bestilte hjemmefra en heldagsutflukt til Ayutthaya med...

TRADISJONELL THAI DANS OG MIDDAG

En koselig kveld med deilig thai-mat og tradisjonell thai-dans Trond sa fr vi dro at han aldri hadde sett tradisjonell thaidans, og det mtte vi jo gjre noe med. Fr vi reiste, s rett og slett...

BASSENGOMRDET P HOTELL PATHUMWAN PRINCESS I BANGKOK

Alltid deilig med et morgenbad, eller en aldri s liten pause mellom shopping og sightseeing er helt topp i Bangkok. Selv om Pathumwan Princess er et typisk storbyhotell, s har de et koselig bas...

SIAM OCEANWORLD I BANGKOK

Nok en gang tok vi en kosepause i shoppingen i Bangkok. Mens vi like godt var p Siam Paragon, s tok vi heisen ned i frste etasje og gikk innom Srstasias strste akvarium. Trond hadde ikke v...

FOTOGRAFEN....

Julian filmer ivrig, mens haier svmmer sultne forbi.....

WAT RAJABURANA I BANGKOK

S kom vi alts til nok et nytt tempel i Bangkok, og nok et jeg......tro det eller ei.......ikke har vrt i. Det er ikke alle templer som er pne for publikum, men s lenge en er riktig antrukket...

OPPDAGER GATENE RUNDT CHAK PHET ROAD

Etter ha vandret opp og ned i gatene langs Chak Phet Road, s forflyttet vi oss bort fra blomster for se hva annet denne bydelen hadde by p. Det frste var ihvertfall iskrem...og det er al...

FRUKT OG GRNNSAKSMARKED, OG BLOMSTERMARKEDET I PAK KHLONG

Dette gamle markedet i Pak Khlong kalles rett og slett bare blomstermarkedet. .....men...... her finner du ikke bare de vakreste blomster i alle regnbuens farger... men ogs frukt og grnnsaker a...

FLOWER POWER I BANGKOK

Blir bare s betatt av alle de vakre blomstene p markedet i Pak Khlong. Jeg blir ikke lei av vandre rundt blant alle de nydelige luktene og fargene, blir s utrolig glad av g her.

DE VAKRESTE BLOMSTERBUKETTER

Her kommer rett og slett en vakker blomsterhilsen fra blomstermarkedet PAK KHLONG i Bangkok. Vakrere blir det ikke...fest for sjelen og luktesansen, og fryd for yet.

GAMMELT BLOMSTERMARKED I BANGKOK

Julian hadde lyst p en sovemorgen p hotellet, og Trond og jeg bestemte oss for benytte muligheten til gjre noe Julian synes er kjedelig. Vi dro tidlig om morgen fr frokost til et gammelt b...