oktober 2011

HALLOWEEN....RETS SKUMLESTE DAG

S er det HALLOWEEN igjen. rets skumleste dag... HAPPY HALLOWEEN I flge tradisjonen er terskelen mellom de levende og dde nrmest usynlig p halloween Det er ikke f gresskar jeg har skj...

HSTEN ER SNART OVER.....

Tenk at det allerede er siste dag i oktober...den ordentlige hstmneden... N kan vinteren komme nr som helst.... I mens s tenkte jeg dele disse vakre hstbildene som jeg tok i helgen... De...

DAGENS BILDE

I dag er det siste dag i oktober...s nyt dette vakrebildet som enn har vakre hstfarger.... Bildet tok i jeg n i helgen(29.10) ...i nabolaget....syntes det slitte gjerdet mot de vakre hstfar...

Siden det var Tyrkias nasjonaldag i gr...s fikk jeg lyst til ha et bilde fra Tyrkia som dagens bilde. Jeg liker s god bildet med danseren i hvitt og med den spennende mrkebakgrunnen. (Selve...

TYRKIAS NASJONALDAG,LOVE & HAPPY MOMENTS

Siden det er Tyrkias nasjonaldag helt frem til for en dry halvtime siden(29.10),fikk jeg lyst til dele mange av mine dager in totally love og happy moments i dette herlige landet. En stor bilde...

TYRKIAS NASJONALDAG OG DEN HYLLES MED VAKRE BILDER

Det er fortsatt dette herlige landets nasjonaldag, og jeg hyller landet med vakre bilder. Tyrkia er et fantastisk land med en fargerik historie. Selv har jeg kommet ut av tellingen p hvor mange ...

GRATULERER MED DAGEN TYRKIA

I dag er det Tyrkias nasjonaldag.... GRATULERER MED DAGEN TYRKIA!!! (Bildet av Memduh er fra 2005...det eneste bildet jeg fant med tyrkisk flagg...) (Happy moments fra 2006)...( tji hi...d...

FYRIBODS DAG

I dag28.10 erdet en dag som i Norge har blitt kalt fyribods dag. Dette fordi at denne dagen kunne gi forvarsel om frost og sn. Denne dagen kunne unge ektepar g fra grd til grd og be om s...

FLOTT NORSK UNGDOM OG STOR OPERASJON DAGSVERK INNSATS

Det var stor OPERASJON DAGSVERK innsats i gr. TUSEN TAKK!!! Ja, en stor takk til alle de flotte barn og ungdom vi har her i landet. De gjorde en fantastisk innsats op OD dagen i gr. Det va...

JULIANS OPERASJON DAGSVERK DAG

I dag har julian vrt p jobben min og jobbet. Han har gjort en fantastisk jobb, og jeg er s glad for han valgte jobbe hos meg p OD dagen. Det beste i dag er at vi har sammen ordnet i stand b...

OPERASJON DAGSVERK - ET FANTASTISK TILTAK

OPERASJON DAGSVERK - ET FANTASTISK TILTAK I dag er det OD dagen, og det er jeg s glad for. Jeg synes det er s fantastisk at vi har noe som heter OD dagen p norske skoler. Det aller beste er j...

DET ER ALLEREDE S MRKT OM MORNINGEN

I dag da jeg gikk til jobbkvart over syv, s tenkte jeg p...... Det er jo ikke lenge siden det var deilig og lyst om morningen...men...allerede n ser det ut som svarte natten... Allerede s mr...

ENDELIG ER EN SLITEN OG GLAD JULIAN LEVERT P DREN.

Julian har allerede kommet hjem fra nattpent, og det var en glad og fornyd gutt som kom inn dren. Det frste han sa...jeg vil p neste nattpent...ogs bablet han noe om et annet spill som ko...

VKENATT OG LANG ARBEIDSDAG I MORGEN...

Akkurat n sitter jeg og tenker p at Julian og Felixstr i k for f et spillde har forhndsbestilt p gamestop i kveld. Det er nattpent p gamestop.... Vi var ute og spiste sammen med go...

OPERASJON DAGSVERK KVELD OG HSTUTSTILLING

Igr kveld var jegen liten tur p skolen til Julian. De hadde et fantastisk arrangement bde relatert til operasjon dagsverk dagen som er p torsdag, og hstutstilling. Dette flotte arrangementet...

OKTOBER...DEN EKTE HST MNEDEN...

OKTOBER Oktober er vel den mest ekte hstmneden.... Det er definitivt ikke sommer lenger.... Alikevel s kan vi jo ikke si at det er helt vinter heller.... Jeg synes hsten er s vakke...

SUPERKOSELIG MANDAGSKVELD

Har hatt en s utrolig koselig mandagskveld....generelt er jeg veldig glad i mandager. De str for noe blankt og ubrukt... Jeg kan g ls p en ny uke... Bestemme meg for at den skal bli fin...j...

JEG ER S HELDIG... TUSEN TAKK

Jeg kom nettopp hjem fra en kos kveld p byen med Julian...men det skal jeg fortelle om i neste blogginnlegg. Akkurat n har jeg bare lyst fortelle hvor heldig jeg er, og at jeg erutrolig takkne...

JEG - DEN UBESTRIDTE LEDER AV MITT LIV

JEGHAR ANSVAR FOR MITT LIV OG JEG SITTER I FRERSETET. JEG ER DEN UBESTRIDTE LEDER AV MITT LIV OG KAN ALDRI AVSETTES

UKENE FR DE DDES DAG I MEXICO

DET NRMER SEG DE DDES DAG...... Allerede flere uker fr feiringen DIA DE LOS MUERTOS, alts de ddes dag, selges effekter som man trenger for feire denne dagen. Det er vanlig i enkelte land...

FARGERIK BEGRAVELSE I MEXICO

N nrmer vi oss feiringen 'DE DDES DAG' og da fikk jeg lyst til skrive om begravelse i Mexico. I de fleste land er begravelse og minneseremonier for de dde relativt enkle. I Mexico er de s...

DAGENS BILDE

ISKALD COLA P GLASSFLASKE....

RESEPSJONEN...RETT FR VI VENDER NESEN MOT NORGE...

Rett fr vi forlater dette deilige stedet... JA,JEG KAN ANBEFALE ALLE BO P MAXX ROYAL UTSJEKKING...og nyter hotellet for siste gang...denne gang i hvertfall.... Det har vrt e...

JEG SITTER OG NYTER SISTE INNTRYKK....

Siste dag av ferie er alltid litt vemodig...selv om det er mye glede seg over hjemme. Guttene er ogbaderfor siste gang denne ferien... ....og jeg sitter her og nyter inntrykk rundt meg... Vi e...

SISTE BASSENGKOS

Siste dag p ferie er som regel alltid litt trist... .....og...denne gang hadde vi s absolutt ikke lyst til forlate denne deilige villaen. ....kan vi ikke bli her en uke til da...... D...

HERLIG BRAZILIANSK DANSEGLEDE

Her kommer det nok et fargerikt innlegg av vakre brasilianske dansere...nei det er ikke fra Brasil...selv om jeg har mange, vakre fargerike minner fra reiser i det vakre landet Brasil. Nok en gang...

CAPOEIRA MED FLOTTE BRAZILIANSKE GUTTER (ME LIKE)

Sitter n og koser meg med disseutrolig fine bildene som oser av testosteron. De var bde dyktig p capoeira som jeg elsker se p...og ser jo bare fantastisk ut ogs. Bildene er ikke fra Brazil...

HEFTIG SAMBA KVELD P MAXX ROYAL MED DISSE BRAZILIANSKE VAKRINGENE

HVILKEN HERLIG SAMBA KBVELD

ET DEILIG OG FARGERIKT FRUKTFAT

Hadde bare s lyst til dele disse bildene... Hva er vel bedre enn fargerik og saftig frukt ved bassengkanten i vakre omgivelser

FONTENEN NR DEN SKIFTER LYS...S VAKKERT...

FORSKJELLIG PARTY HELE UKEN

Stadig nye temaer og varierte party hver kveld. Det var flere av disse kveldene guttene hadde sansen for og vi ble kjent med morsomme mennesker fra ulike land og det var mye latter hele uken. ...

DEILIGE FERIEDAGER P MAXX ROYAL

Her er bilder fra en nytelsesdagene p dette nye og herlige hotellet i Belek i Tyrkia. En liten koserur rundt p hotellet etter lunch...godt bevege seg litt etter all den gode maten..... ...

MORSOM KVELD @ NIGHTCLUB

PARTY, PARTY, PARTY Dennis begynner bli trett og Julian koser seg med fingerboard.... Lekkert design p nattklubben p Maxx Royal Lekre sambadamer p dansegulvet Denne karen koser s...

GUTTAS KAMP I BASSENGET

Etter en lang og kos dag ved sjen er det deilig slappe av i huset, bade litt og ikke minst vise hvem som har mest muskler ved bassenget. Dere forstr fort hvem som er bassengkongen. Her er Ken...

NYTER FERIEVILLAEN, DE ANDRE ER I AQUAPARKEN P HOTELLET

Denne ettermiddagen etter noen deilige timer p stranden, dro jeg hjem til villaen for blogge og kose meg litt for meg selv. Alle guttene dro i aqua parken som ligger like ved villaen. Hv...

OMRDET RUNDT ALBATROSS GOLF VILLAER DE LUXE ER S VAKKERT

ALBATROSS GOLF VILLA DE LUXE Disse ferievillaene p hotell MAXX ROYAL er kjempefine og det var s kos bo her i hstferien. De ligger s utrolig fint til rett ved golfbanen i et villastrk omgit...

FONTENEN UTENFOR RESEPSJONEN

Jeg har bare s sansen for de vakre fontenene p hotell Maxx Royal. Jeg bare elsker st helt rolig med kameraet mitt og knipse vill, og fange opp flest mulig farger..... Blir s glad av se p...

ROSA OG HVITT DESIGN, ME LIKE

Jeg bare nyter det lekre designet p Maxx Royal. Vi hadde s utrolig koselige kvelder her og det var s vakkert lys om kvelden. S lekkert med rosa og hvitt. Om dagen var det bar og restaurant, ...

CRUISER RUNDT P HOTELLET I VR EGEN BUGGY

Guttene syntes det var bare s utrolig dig at vi hadde vr egen lille 'buggy' til cruise rundt p hotell omrdet, da vi bodde p Maxx Royal. Her str den s st som bare det til lading, og vente...

VAKRE OG FARGERIKE FONTENEBILDER

I kveld s avslutter jeg sndagskvelden med noen vakre fontenebilder fra hstferien. Det var flere snn vakre fontener p hotell MAXX ROYAL....og jeg kunne bli stende beundre i evigheter... Je...

LUNCH P MAXX ROYAL

Lunchene p Maxx Royal smakte alltid herlig, og det var flere steder velge mellom. Disse bildene er fra buffe restauranten...og vi rakk s klart bare smake p en liten del av rettene, alt smak...

NY OG DEILIG DAG I OG VED PAVILJONGEN VR P STRANDEN

Det ble flere deilige kosedager p stranden i den fine pavlijongen vr. Den var s utrolig koselig og l s fint til p stranden. Denne ferieuken hadde vi for slappe av og nyte vakre omgivelser...

KOSER OSS IGJEN P LA MELANGE

Stadig innom LA MELANGE for nyte det ste liv.... Hva med et ekte sjokolade kyss En deilig gulrotkake Kent og Dennis sin favoritt Min favoritt, som ogs ble Julians favoritt...enn ha...

NYTER DE STORE OMRDENE P HOTELLET

Vi koser oss allemed bde kjre vr lill buggy og g rundt p hotell omrdet. Det er s fint overalt, og vi alle er enige om at dette er det beste hotellet vi har bodd p i Tyrkia. Det ...

PARTY, PARTY, PARTY

P hotell Maxx Royal var det hver eneste kveld forskjellige party, og denne var det ingen unntak, og vi hadde som vanlig gy. Herlig musikk og morsomme mennesker rundt oss. Julian hadde s absolu...

SHOPPING P MAXX ROYAL

Uansett hvor vi er i verden...s er det vel ingen som har i mot litt shopping.... Tyrkia er et fantastisk land, og med kjempebra shopping... Selv om jeg foretrekker Istanbul nr det gjelder shopp...

S DIG MED PRIVAT HAMAM, JACUZZI OG BADSTUE P FERIE

I den herlige villaen p 400 kvadratmeter vi bodde i p hotell MAXX ROYAL, hadde bde badstue, privat hamam og jacuzzi. Skulle gjerne ha vrt noen uker til, snn at vi hadde hatt tid til nyte de...

SKUMPARTY P HOTELL MAXX ROYAL

P MAXX ROYAL skjer det alltid noe, og denne ettermiddagen var det skumparty p stranden. Julian og Dennis elsker skumparty og kastet seg ut i det som bare det. Det var bra dancemusikk, nydelig v...

UTROLIG KOS MED PRIVAT PAVLIONG P STRANDEN

I den private pavliongen vi hadde p stranden p hotell Maxx Royal var det noen gutter som hadde det super kos. Ingen av guttene er noen store soltilbedere, ikke Memduh sine gutter Kent og Dennis,...

HAMAM P HOTELL MAXX ROYAL

Det er s klart HAMAM, alts tyrkisk bad p hotell Maxx Royal. Selv om vi var s heldige ha privat hamam i villaen vi bodde i p hotellet, s var vi selvsagt innom her ogs. Hamam er den tyrkis...

SPA P HOTELL MAXX ROYAL

Det var et deilig SPA p hotell MAXX ROYAL Nydelige produkter Det var flere kjempekoselige behandlingsrom Stort og fint koserom for slappe av etter behandling

INNENDRS BASSENGET P HOTELL MAXX ROYAL

Det er et helt utrolig herlig innendrsbasseng p hotell maxx Royal I etasjen over er fitness centeret og nr du lper kan du se ned p det vakre bassenget. LEKKERT DESIGN To stykker...

DUSJ OG ISBITVANN

Selv om vi n har kommet hjem fra den herlige ferien p hotell Maxx Royal i Belek i Tyrkia, s har jeg utrolig mange bilder fra dette flotte feriestedet. Da vi var innom det lekre innendrs svmm...

TILBAKE TIL HVERDAGEN ETTER FANTASTISK TUR I TYRKIA

Hverdagen kom i dagsom et brak etter en deilig tur til Tyrkia ...og den turen var som en deilig dessert etter allerede flere uker i karibien i sommer. Vi har hatt det helt fantastisk p hotell Ma...

MORGENTUR BLANT VAKRE OMGIVELSER P HOTELL MAXX ROYAL, TYRKIA

Hatt en deilig liten fotomorgen tur p hotell maxx Royal, og som dere kan se p bildene ...kan ikke noe annet enn kose seg her ......

WOW........IMPONERENDE GIRLPOWER......

SIER BARE: WOW

GUTTER MED SPRETT I

Vanligvis s kjeder jeg meg litt p show p all inclusive hotell...srlig i Europa...i karibien koser jeg meg mer, men det kommer jo at jeg elsker musikken, bare de spiller salsa kan showet nesten ...

UTE OG SPISER P RESTAURANT WOXXIE

Har hatt en deilig middag p restaurant WOXXIE p hotell Maxx Royal. Masse deilig mat fra det fjerne sten.... Her er det bare nyte.... Fritert iskrem....guttenes favoritt

DET STE LIV....

Ikke vanskelig leve det ste liv p La Melange.... Ikke lett velge.....alt ser jo like godt ut..... NYT....................FRYD FOR YET..............OG ENN BEDRE SMAKER DET................

BOWLING OG GAME CENTER P MAXX ROYAL

Det er s absolutt nok finne p og gjre p dette hotellet.... Alltid gy med bowling Guttene elsker vre p game senteret... men...da jeg viste dem denne ste hello Kitty bilen...bare r...

EN ETTERMIDDAGSTUR RUNDT P HOTELL MAXX ROYAL

Vi bare vandrer rundt inne p hotellet og ser p all kreativ og stilig design Disse lampene vil jeg sent glemme..... Tenker p... ......hvordan kan noen finne p lage heste...

VR PRIVATE PAVLIONG P STRANDEN

PRIVAT PAVLIONG P STRANDEN Denne ferien er alle enige om at vi har det skikkelig DIG...vi har bde vr egen liten golfbil til cruise rundt p hotellet med og vi har vr private pavliong p stra...

NY OG HERLIG DAG P HOTELL MAXX ROYAL

I dag er alle i ganske fin form, men Julian orket ikke frokost, tilgjengjeld s koser vi andre oss med deilig frokost. Det er ikke ofte jeg ikke blir lei maten p et all inclusive hotell etter en ...

FINE KVELDSSHOW

Showene p Maxx Royal har vrt varierte og fine

ETTERMIDDAGS GY VED BASSENGET I HAGEN

Guttene koser seg som bare det i bassenget i hagen vr p ettermiddagen. Selv synes jeg det er altfor kaldt til at jeg bader...de som kjenner meg...vet jo at jeg bader sjeldent andre steder enn S...

KOS FORMIDDAG P JULIAN OG MEG.....

Siden Julian slappet av og l i sengen halve dagen, ble det brunch p oss. De andre hadde spist bde frokost og lunch...ikke det at jeg ikke hadde ftt i meg noe spise mens Julian sov...jo da .....

MORGENKOS VED BASSENGET I HAGEN

De frste morningene i huset forskte Julian ta det rolig, han var ikke noe i superform, hadde feber og har vrt halvsyk flere uker fr vi reiste...og han har etterhvert blitt flinkere til regu...

AQUA PARKEN P HOTELL MAXX ROYAL

I dag tidlig, tok jeg meg en tur til AQUA PARKEN her p hotellet, det er s mye lettere ta bilder p morningen fr den pner. Aqua parken er bygget som en borg og den er kjempefin, bde designet...

VI KOSER OSS P RISTORANTE ALDENTE

RISTORANTA ALDENTE I gr kveld spiste vi p den italienske restauranten p hotellet og hadde det bare s kos. Vi valgte sitte ute, og hadde en nydelig utsikt utover Maldives Villa omrdet. ...

ETTER HAMAM ER DET JACUZZI

Etter HAMAM fant Julian og Dennis at de skulle prve JACUZZIEN vr, og begge er stor fan av jacuzzi, og kjempeglad for at vi har det p soverommet her. Dette er livet....

VR PRIVATE HAMAM I VILLAEN P HOTELL MAXX ROYAL

Vi vr herlige villa p Maxx Royal, s har vi bde badstu og en privat hamam. HAMAMEN ER BARE S FIIIN Hamamen har flere av oss brukt flittig denne ferie, og det er jo ikke hver ferie man h...

RESTAURANT OG BAR OM DAGEN, SHOW OG DISCO OM NATTEN...

Jeg liker s godt designet rundt omkring p dette helt nye hotellet. Her er stedet hvor det er show om kvelden, og disco etter det...de er flinke til arrangere forskjellige typer party. I gr v...

ER DU GLAD I STSAKER...DETTE ER STEDET...

LE MELANGE Her finner du den ene fristelsen etter den andre...det er bare nyte..... Vi har selvsagt vrt innom her flere ganger allerede.

VILLA MALDIVES P HOTELL MAXX ROYAL I TYRKIA

Midt i mellom bassenget ved stranden, stranden og hovedbygningen har de bygd noen vakre villaer i omgivelser som skal forestille Maldivene, og det er utrolig vakkert der. De villaene er mindre enn...

UT FOR UTFORSKE HOTELL MAXX ROYAL

Ut for utforske hotell Maxx Royal. Guttene synes det er kjempekult med egen liten buggy Frst en tur ned til stranden Noe vi liker med stort sette alle tyrkiske hoteller vi har vrt ...

KOSER MEG LITT I HUSET FR DE ANDRE VKNER TIL LIV...

Etter ha vrt ute og gtt en liten fototur den frste morningen, s fant jeg ut at jeg skulle kose meg litt alene i frste etasje fr jeg vekket de andre. Deilig nyte en te i vakre omgivelser ...

VELKOMMEN TIL VR HERLIGE VILLA P HOTELL MAXX ROYAL

Her i denne herlige villaen bor vi, og vi har verdens herligste hstferie. En privat liten buggy bil har vi ogs, guttene synes det er ekstra stas kjre den til og fra restauranter og stra...

FRSTE MORGENTUR P HOTELL MAXX ROYAL

Frste liten morgentur p hotell MAXX ROYAL. Siden vi bor i Albatross Golf de luxe villa og bor rett ved golfbanen, ble det naturlig g til golfbanen frst. Denne kjekke grnne golferen var det...

FRSTE KVELD P HOTELL MAXX ROYAL

Frste kveld p Maxx Royal En litt sliten gjeng, Julian og Dennis er ikke i form Kveldens show

DENNE UTSIKTEN VKNET JEG OPP TIL I DAG

Da jeg vknet i dag, s gikk jeg rett ut pbalkongen utenfor soverommet vrt. Den s jeg ikke i gr siden vi kom s sent og det var s mrkt. , HVILKEN KOS BALKONG S tittet jeg utover k...

ALBATROSS GOLF VILLA DE LUXE, I LOVE YOU

Vi bare falt s inderlig for denne villaen...akkurat n skulle alle nske vi hadde lang sommerferie og ikke bare en kort hstferie uke. Vanligvis nr vi er p all inclusive ferie i Tyrkia, er det ...

VRT FRSTE MTE MED HOTELL MAXX ROYAL

Det frste vi mtte p hotell MAXX ROYAL var service til fingertuppene, men det har vi jo alltid mtt p alle hotellene vi har bodd p i Tyrkia, og en del av hotellene kan du finne under kategori T...

ENDELIG FREMME P HOTELL MAXX ROYAL I TYRKIA

Vi kom endelig frem til hotell MAXX ROYAL sent i gr kveld. Jeg har virkelig gledet meg veldig til bo p dette helt nye hotellet i Belek som pnet sine drer i mai i r. Memduh m f ren for a...

REISEKLAR FOR HSTFERIE I TYRKIA

S er det endelig hstferie, og vihar reist en uke til Tyrkia for bare slappe av, bo godt og kose oss. Vi har vrt s mange ganger i Tyrkia, bodd i forskjellige byer, reist rundt og sett s mye....

FRA ULLEVLSETER TIL SOGNSVANN

S etter ha vrt innom Ullevlseter...s er det bare vandre ned til Sognsvann. P denne strekningen er det s klart som overalt ellers i Nordmarka: VAKKERT Elsker naturen her, og blir allti...