SANTA BARBARA

SISTE KVELD I SANTABARBARA

Her hadde vi siste kveld i Santa Barbara. Julian hadde med seg skateboardet som han kjpte i San Francisco, og fikk testet det litt. Siden snnen var i ganske drlig form s spiste vi mi...

MIDDAGSTID FOR EKORN

Det var ikke bare vi som her var klare for middag. Det var ogs disse ekornene vi mtte i Santa Barbara. MMMM...dette smakte deilig... Jeg m visst finne litt mer MMM...dette var akkurat ette...

SKATEGLEDE I SANTA BARBARA

Da Trond og jeg gikk en morgentur i Santa Barbara, gikk vi forbi denne skateparken. Pleier alltid stoppe ved skateparker, siden snnen p snart 18, ogs er glad i skate. Siden Julian var ...

SKATEPARK P STRANDEN I SANTA BARBARA

Trond og jeg morgentur langs stranden, og vi gikk forbi en herlig skatepark. Det var tidlig p morgenen og ganske s stille her. Det var ihvertfall noen morgenfugler som elsker skate. Jeg ha...

ETTERMIDDAGSTUR I SANTA BARBARA

Deilig etterrmiddagstur i Santa Barbara (#reise,#reiseblogg,#santabarbara,#california,#usa)

FESS PARKER VINE YARD

P Hilton hotellet vi bodde p i Santa Barbara hadde de til og med en st liten vineyard. Det var kjempegode druer, og for meg som ikke liker vin eller annen alkohol, s synes jeg det jo er hel...

KOSELIGE HAGER P HOTELLET I SANTA BARBARA

Nok en dag i Santa Barbara, og det var deilig g ut p terrassen, kjenne lukten av friske blomster og vre omgitt av herlige farger. Ikke bare koselige hager, men hotellet ligger ogs rett...

BEACH VOLLEYBALL I SANTA BARBARA

Noe jeg liker s godt p strendene i California, det foregr alltid sportslige aktiviteter til en hver tid. Alle slags mennesker, mennesker i all slags form og shape trener og koser seg. Beach...

BEACHEN I SANTA BARBARA

Her koser vi oss p beachen i Santa Barbara. Julian var i spass form denne ettermiddagen, at han har orket vre med en tur ut. Vi spiste deilig middag og nt herlig utsikt. Tok en liten tur...

FUGLELIVET I SANTA BARBARA

g tur langs stranden i Santa Barbara er fantastisk, titte p alle mennesker og det yrende folkelivet, men om du beveger deg litt unna, s er det ogs et hektisk fugleliv i byen. (...

FARGERIKE FREMKOMSTMIDLER I SANTA BARBARA

Jeg mtte bare samle disse ulike og fargerike fremkomstmidlene i et blogginnlegg. Det er snne biler og sykler som er med p gjre en by fargerik, selv om Santa Barbara er meget fargerik by i s...

VAKKERT BLOMSTRENDE TRE I SANTA BARBARA

Dette vakre treet i Santa Barbara heter Eryhrina Corralloides (Flame Coral Tree eller Naked Coral Tree) Det har s morsomme blomster, og du fr massevis av energi bare av se p det. Tree...

DENNE KOM P BESK INN TERRASSEDREN

Da vi var i Santa Barbara kom denne naboen p besk, han kom p vei inn terrassedren. Bortesett fra denne, s mtte vi lite farlige dyr p denne turen. Sist Julian og jeg var i USA, mtte vi...

REGNBUEPORTEN I SANTA BARBARA

Den kule regnbueporten, alts the cromatic gate, skinner s vakkert i alle regnbuens farger. Sommeren 2013 fikk den litt ekstra kjrlighet, og ble pusset opp. Det er umulig ikke se den, der ...

FINE SANTA BARBARA

Etter frokost gikk Trond og jeg en tur langs strandpromenaden i Santa Barbara. Det var fortsatt litt disig, men det var bare deilig. Denne morgenen gikk vi nesten en mil, og det er godt gjort f...

BASSENGET P HILTON I SANTA BARBARA

Vi mtte en tur innom bassenget p hotellet, siden vi bare skulle vre et par dager i byen, tok vi oss ikke tid til nyte det. Vi burde nok ha tatt oss en svmmetur etter frokosten, kroppen ...

NYTER ATMOSFREN P HOTELLET I SANTA BARBARA

Vi hadde det s kos da vi bodde p dette Hilton hotelet i Santa Barbara. Det var koselige hager med blomster i alle farger, og det l rett p stranden. Ingen problem for meg anbefale dette ho...

FROKOST TID I SANTA BARBARA

Trond og jeg hadde deilig frokost p dette Hilton hotellet i Santa Barbara. Julian var ikke i form, og l og hvilte det meste denne dagen. S etter frokosten gikk vi oppdagelsesferd rundt p h...

HERLIG BLOMSTERMORGEN I SANTA BARBARA

Vi hadde en god natts svn i Santa Barbara, og var klare for nye eventyr i denne byen. Vi startet dagen med nyte omgivelsene rundt p terrassen, og for en deilig blomsterprakt vi vknet opp til...

KOSEKVELD P HOTELLET

Det var lett ha kosekveld p hotellet i Santa Barbara. Her diskuterte vi hva vi hadde lyst til oppleve p de neste stedene vi skulle til. Alt fra Las Vegas til helikoptertur i Grand Canyon,...

EN LITEN LUFTETUR ETTER MIDDAGEN I SANTA BARBARA

Etter vi hadde spist middag i Santa Barbara frste kvelden vi kom hit, s mtte vi ha oss en liten luftetur langs strandpromenaden ved hotellet. Julian suste rundt p skateboardet, og Trond og...

TIGERGUTT P MOTORCYCLE RIDE I SANTA BARBARA

Da vi var i Santa Barbara i sommer mtte jeg den kuleste TIGGER p motorsykkel tur. Jeg kunne jo ikke annet en snikfotografere litt. Tigergutt satt tlmodig og ventet p eieren av motorsykkel...

JULIAN FIKK TESTET SKATEBOARDET I SANTA BARBARA

Julian fikk testet skateboardet i Santa Barbara i fjor sommer. Siden han er syk, s var han mye i drlig form og sengeliggende ogs denne USA turen som var hans nske. Det var p grunn av hans ...

TUR LANGS BEACHEN I SANTA BARBARA

Santa Barbara har fantastiske strender, og er en herlig by. Byen har ganske likt klima som ved Middelhavet og ofte beskrevet som 'DEN AMERIKANSKE RIVERIA' (#reise,#reiseblogg,#bea...

SANTA BARBARA I CALIFORNIA

Santa Barbara er en herlig by i California. Den ligger 10 kilometer fra Los Angeles. Byen fikk store skader under et jordskjelv i 1925, men ble bygget flott opp igjen. De fantastiske strenden...

HOTELLROMMET VRT P HILTON I SANTA BARBARA

Vi koset oss som bare det p Hilton i Santa Barbara, og du kan lese det frste innlegget fra hotellet her Hotellet Fess Parker Doubletree by Hilton ligger fint til ved stranden i East Beach. H...

SJEKKET INN P HILTON I SANTA BARBARA

Disse bildene er fra vr mange uker lange sommer i fjor i USA. Vi startet i San Francisco, reiste nedover Highway One, bodde i Carmel og San Luis Obispo, s reiste vi til Santa Barbara som disse ...