THAILAND

KOSELIGE OPPLEVELSER LANGS LANDEVEIEN I THAILAND

Nok noen herlige opplevelser langs landeveien i Thailand. Her er vi på vei tilbake til familiehuset i Hua Hin. Ingenting er mer kos enn å s...

FISKERLANDSBYEN BANG PHU

I den lille fiskerlandsbyen har det vært liv og røre hele dagen, fordi så mange turister vil på båttur til Sala Laem stranden og gå til Phraya Nakhon grotten Nå som det har blitt ettermiddag,...

BÅTTUR TILBAKE TIL FISKERLANDSBYEN BANG PHU

Etter en dag med en helt fantastisk utflukt til både den idylliske stranden Sala Laem og Phraya Nakhon grotten, så var det å kose seg med båttur tilbake til fiskerlandsbyen Bang Phu. Det er b...

ETTERMIDDAGSKOS PÅ STRANDEN

Det er blitt helg og alle bungalowene på stranden er utleid. Her kommer det små og store som gleder seg til å kose seg her hele helgen. Mens vi venter på båten som skal hente oss, så nyter vi ...

IDYLLISKE LAEM SALA STRANDEN I THAILAND

Etter vi hadde gått opp til den vakre  vakre grotten i fjellet, og ikke minst ned igjen,  var det deilig å kose seg på denne vakre stranden. Vi var både sultne og tørst...

VAKKER UTSIKT PÅ VEI NED FRA PHRAYA NAKHON GROTTEN

På veien ned fra Phraya Nakhon grotten, kunne vi nyte flere fantastiske utsiktspunkt. Så herlig utsikt utover havet, og flere småøyer. Dette var en kjempekos liten hiking tur blan...

DET ER SÅ VAKKERT I DENNE GROTTEN

PHRAYA NAKHON  GROTTEN er bare så utrolig vakker. Å gå rundt inni den er som å vandre rundt i et lite eventyr. Det er ganske så utrolig at den ble så populær blant Thailands konger. Det...

PHRAYA NAKHON GROTTEN

Vi var så bettatt av den vakre kongelige pavlijongen, at bilder av alt annet tok vi på vei ut av grotten, og ikke motsatt. Her kan du se bilder av den flotte pavlijongen. Hele grotten er magis...

GROTTEN PHRAYA NAKHON OG DEN VAKRE PAVLIJONGEN DER

Denne vakre grotten ble oppdaget for ca 200 år siden. Grotten ble oppdaget av Chao Praya Nakhon Si Thammarat, da han var på jakt etter ly i forbindelse med en storm. Han utforsket den øvre del...

PÅ HIKING TIL PHRAYA NAKHON CAVE

Selv om det er vakkert på Sala Laem stranden, så hadde vi ikke tenkt til å nyte den akkurat nå. Vi skulle nemlig på hiking til den fantastiske  PHRAYA NAKHON GROTTEN. Det er i...

DEN FINE OG FREDLIGE LAEM SALA STRANDEN

Endelig er vi her fremme ved den nydelige   LAEM SALA stranden. Her er det så koselig og fredlig. Det er bare så idyllisk Da er det bare å hoppe ut av båten, og komme ...

BÅTTUR TIL LAEM SALA STRANDEN

Her koser vi oss på båttur fra Bang Pu landsbyen til den nydelige Laem stranden. Det er en helt herlig liten båttur, og vi bare nyter den vakre naturen rundt. Våre kjære tuk tuk sjafør og...

HER HAR VI KOMMET TIL FISKERLANDSBYEN BANG PU

Her er vi i den flotte marine nasjonalparken  KHAO SAM ROI YOT. Vi var her for å besøke den kjente grotten PHRAYA NAKHON GROTTEN. Den ligger ca 45 min kjøretur sør for Hua Hin. ...

NOK EN TUK TUK TUR BLANT VAKKER NATUR OG SMÅ LANDSBYER

Det er aldri feil med tuk tuk tur rundt omkring blant vakker natur, og kjøre gjennom små og store landsbyer. Bare sitte og ta til seg alle inntrykk og lukter. ...

VAKRE TEMPELHUS,HAGER OG DYR PÅ TEMPELOMRÅDET

Dette tempelet i den marine nasjonalparken har både typisk thaitempelstil i rødt og gull, og noen andre helt særegne bygninger. Her finnes det mange ulike stauer, hager og selv ganske mange...

FLERE STATUER I WAD HUB TA KHOTR TEMPELET

Som mange andre templer i Thailand, har også dette tempelet i den marine nasjonal parken også store tempelområder. Det er mange vakre tempelhus på området og ulike store statuer. Her og her kan ...

GULLBUDDHA LYSER OPP

Dette vakre tempelet anbefaler jeg på det varmeste å besøke om du er på ferie i nærheten av Hua Hin, for da er du heller ikke langt fra den marine nasjonalparken Khao Sam Roi Yot. Her kan du se d...

WAD HUB TA KHOTR TEMPELET

Så besøkte vi et tempel jeg faktisk aldri har vært i før, og jeg har faktisk ikke klart å finne noe på nettet om tempelet heller. Det ligger utrolig fint til og her var det veldig stille, og vi m...

HERLIG TUK TUK TUR PÅ LANDSBYGDA I THAILAND

Noen ganger så synes vi det er så kos å bare kjøre rundt med TUK TUK på landsbygda i Thailand. Det er så mye fin natur, fargerike mennesker og koselige hus. Siden familien har hatt sommerhus ...

NOEN VAKRE TEMPELBLOMSTER I THAILAND, OG DERES BETYDNING

Vakre blomster betyr mye for buddhismen, og lotus er en meget viktig blomst. Den hvite lotus blomsten symboliserer tilstand av mental renhet. Blomsten stimulerer stillhet og ro. I både buddhi...

LITT VEL NÆRGÅENDE NY SLANGEVENN

Her ser du min nye litt vel nærgående venn, eller jeg tok ingen sjanser å bli for god venn. Av erfaring fra jeg bodde i Østen, så bør en alltid behandle alle slanger som livsfarlige om man ikk...

KAN IKKE FORLATE WAT TAN CHET YOT TEMPELET RIKTIG ENNÅ

På dette spennende og vakre tempelområdet er det herlig å ha god tid, for det er så mye spennende å se. Det er så frodig og fint overalt, og det er nesten som å føle seg i en vakker stor helli...

NOK ET VAKKERT TEMPEL I WAT TAN CHET OMRÅDET

Nok et vakkert tempel inne på  Wat Tan Chet tempelområdet. Elefanten betyr mye i buddhismen. Den er et symbol på visdom. Den har store tenner, men bruker dem ikke. De setter sånn pris p...

MUNKEN SOMDET PHRA PHUTTHACHAN

Her kommer nok et innlegg fra dette spennende og ganske så store tempelområdet i Wat Tan Chet Yot Her føler du deg fargerikt velkommen. Det er skilter på ulike steder  i alle farger med v...

OVERLESSET MED PERLER

I tempelet Wat Tan Chet Yot tempelet er flere av figurene overlesset med perler. Perler symboliserer blant annet skjønnhet, rikdom, renhet, uskyld, fullkommenhet og gjenfødsel. Perler f...

FANTASTISK STATUE I TAN CHET YOT TEMPELET

De som har fulgt bloggen min en stund, vet at jeg er ganske så glad i å besøke temlper og kirker på mine reiser. Templene i Sørøst asia er jo alltid noe for seg selv, de er fargerike, samtidig s...

VELKOMMEN TIL WAT TAN CHET YOT TEMPELET I THAILAND

Så var vi her  fremme ved et stort og spennende tempel, vi har vært i dette tempelet flere ganger, men nesten aldri møtt turister. Dette stedet ligger sør for Hua Hin, ca 30-45 minutter...

UTE PÅ TUK TUK TUR I THAILAND

Her er vi igjen på tuk tur i Thailand. Dagen før ble  Julian og kompisen på både tempeltur og til Hutsadin elephant foundation. Denne dagen ble det bare Trond og meg, guttene hadde fått nok...

JEG LIKTE DENNE LANGE FLOTTE 42 METER LANGE STEINBUDDHAEN

Wat Lokay Sutha som betyr temple of earth, er en massiv tempelruin. Tempelruinene ligger i den nordvestlige delen av #Ayuttthaya i #Thailand Der ukjent når den ble bygget, men antas at den er fra...

WAT NA PHRA MERU TEMPELET I THAILAND

Wat Na Phra meru er et buddhistisk tempel i Ayutthaya. Det sies at dette tempelet ble bygget i 1503 av Phra Ong Indra under regimet til Kong Ramathibodhi Ii(1491-1529) Dette tempelet hadde en s...

WAT MAHA THAT TEMPELET I THAILAND

WAT MAHA THAT tempelet i Ayutthaya i Thailand. Dette vakre tempelområdet ligger i den sentrale del av ayutthaya i Tha Wasukri sub distriktet. Tempelet ligger på hjørnet av dagens Chikun R...

HVORDAN HAVNET BUDDHAHODET HER?

Endelig fikk jeg se dette buddhahodet flettet innenfor røtter på et tre.  Jeg har bodd i Østen,  vært så mye i Bangkok  og andre steder i Thailand. Sett dette motivet på ...

DEN VAKRE KINESISKE BYGNINGEN I KONGEPALASSET I AYUTTHAYA

Det vakre palasset Wehat Chamrun som også ligger i Bang Pa-In palasset i Ayutthaya, som du kan lese om i de forrige blogginnleggene mine. Dette ble bygget og presentert for kongen i 1889. Dett...

KONGEPALASSETS HAGER I AYUTTHAYA, #THAILAND

Kongepalasset Bang Pa-In har mange vakre parker og hager. Det er så nydelig og frodig, et vakkert syn for øye, og en blir godt humør av å spasere rundt her. Om du ikke orker å gå, så har du ogs...

DEN VAKRE THAIPAVILJONG I KONGEPALASSET

Dette er kanskje min favorittbygning blant alle de flotte bygningene i kongepalasset Bang Pa-In i Ayutthaya provinsen i Thailand. Dette kommer nok av at jeg er veldig glad i tradisjonell thailan...

VAKRE BANG PA-IN PALACE I AYUTTHAYAPROVINSEN I THAILAND

Når du først er i Ayutthaya provinsen, så kan du ikke bare besøke ruiner og gamle templer. Du er nødt til å besøke dette fantastiske kongepalasset. Palasset heter Bang Pa-In, men er også kjent so...

HISTORISKE AYUTTHAYA I THAILAND

Ayutthaya ligger på en øy ved samløpet av tre elver i Thailand: Chao Praya, Pasak og Lop Buri. Stedet ligger ca 70-80 kilometer nord for hovedstaden Bangkok i provinsen Phra Nakhon Si Ayutthaya i ...

VI KJØRER RUNDT I AYUTTHAYA OMRÅDET

Her fortsetter jeg med innlegg fra den flotte turen til Ayutthaya, og om du skal til Bangkok, så kanskje jeg kan inspirere deg til også ta en heldagstur hit. Endelig var vi fremme i Ayutthaya pro...

FRA BANGKOK TIL AYUTTHAYA I THAILAND

#Thailand er et land som betyr mye for meg, og jeg er veldig glad i å reise rundt i dette fine landet. Det er mange år siden jeg var her første gang, og det har blitt mange turer rundt i landet, ...

BARE TENKTE PÅ NOE LITT MORSOMT SOM TURIST I THAILAND

Noen ganger er det litt morsomt å tenke på episoder som uvitende turist. Første gangen jeg var på dette flotte tempelområdet for temmelig mange år siden, opplevde jeg en litt morsom opplevelse so...

GLAD JEG IKKE FIKK DEN I HODET...

UPS...DEN FALT LIKE VED MEG.... Faktisk så blir to mennesker i Thailand drept hvert år av kokosnøtt i hodet, og på verdensbasis skal det være 150. Det er faktisk tre ganger mer enn hvor mange m...

BLIDE, SNILLE KJEKKASEN MIN

UT PÅ TUR, ALDRI SUR... Julian synes ikke alltid det er like morsomt å være med rundt på sightseeing i Thailand, han forteller meg i ganske klartekst at vi har vært her så mange ganger, at det fi...

TV KAN EN HA PÅ DE UTROLIGSTE STEDER

TV...ja...det kan en visst ha på de utroligste steder... Uansett hvilken jobb du har, så er dette beviset på at det er lett å få tid til å kose seg med TV innimellom jobbingen. Dette er på en m...

TEMPEL I PRAN BURI

I Pran Buri besøkte vi et ganske nytt tempel, som hadde litt annerledes design enn de andre templene vi har vært i. Jeg synes så klart det er kjempefint, Julian bare himlet med øynene, og mumlet n...

FRA HUA HIN TIL PRANBURI

Dette er bilder fra dagen vi reiste til Pran Buri for å bo på det nydelige stedet Six Senses, og ikke minst for å feire Trond sin bursdag. Thas kom og hentet oss på morgenen, siden denne stod park...

VI HADDE IKKE LYST TIL Å REISE FRA DEN KOSELIGE VILLAEN PÅ SIX SENSES

Vi har hatt det helt fantastisk her i villaen på Six Senses, og det er et sted jeg virkelig kan anbefale. Her tar vi inn de siste inntrykk, og gleder oss til å ta med oss de vakreste minner herfra...

EN SISTE KOSETUR RUNDT PÅ HOTELLET SIX SENSES

Her har vi bare noen timer igjen på dette vakre hotellet, vi vandrer rundt og nyter de siste timer. Jeg bare elsker disse vakre tropiske hagene, og det er en ren nytelse for sjelen å være her. ...

NYTER DE SISTE TIMER I VILLAEN PÅ SIX SENSES

Her nyter vi de siste timer i den vakre villaen på Six Senses. Julian sover ennå, mens Trond og jeg har her hittill hatt en aktiv dag. Vi har vandret rundt, spist frokost, vært på SPA'et, sett på...

DE VAKRESTE LOTUS BLOMSTER PÅ HOTELL SIX SENSES

Rundt hele hotellet er det vann med de vakreste lotusblomster. Jeg har elsket vannliljer helt siden jeg var en liten jente. Lotusblomsten er et symbol på skaperkraft og begynnelse, så vel som et ...

ET HELT NYDELIG SPA PÅ HOTELL SIX SENSES

På hotell Six Senses, har de et helt nydelig SPA. Det er ganske så annerledes enn de fleste andre SPA jeg har vært på. Det er laget som små øyer, og er bare så fint med lotusblomster i vannet run...

NOK EN VAKKER VILLA PÅ HOTELL SIX SENSES

Så er vi på besøk i villa nr 49, det er også en vakker villa for to. Det var kos å se andre typer villa enn den vi selv bor i, de er så klart like på design, men alikevel forskjellige. Lekkert de...

FLERE VAKRE VILLAER PÅ HOTELL SIX SENSES

Vi bor i en helt herlig to etasjes villa på hotell Six Senses, men da jeg fortalte at jeg blogget om alle hoteller og steder vi reiser rundt og opplever, så fikk vi også se et par andre typer vill...

KOSER OSS SÅNN PÅ HOTELL SIX SENSES I PRAN BURI

Dette stedet er så deilig å være på, og alle tre var enige om at det var helt rett valg av hotell for et par dager. Villaen er så klart favoritten, men det er også fine områder rundt overalt på ...

NYTER DEILIG FROKOST PÅ HOTELL SIX SENSES

En blir jo bare glad av å spise frokost i så vakre omgivelser. Jeg elsker fargene her, så herlig at puter matcher de vakre lotus blomstene i vannene rundt frokost stedet. Dette er et sted...

VI GÅR EN LITEN MORGENTUR FØR FROKOST

Det er å deilig å komme seg ut på en liten morgentur før frokost, nyte de vakre omgivelsene i Thailand. Hotellet vi her bor på ligger rett ved stranden, og det er deilig utsikt utover havet stort ...

DET LEKRE BASSENGOMRÅDET PÅ HOTELL SIX SENSES

Her kommer det bilder fra det lekre bassengområdet på hotell Six Senses, det var et så herlig bassengområde. Det var slett ikke vanskelig å ha det riktig så herlig her...vi nøt hver eneste time på...

PÅ OPPDAGELSESFERD RUNDT PÅ HOTELL SIX SENSES

Her går vi på oppdagelsesferd på hotell Six Senses, eller i villaområdet der vi bor. Bassenget ligger ned mot stranden, og det er et kjempekoselig område. Overalt er det tropiske hager, og så u...

LUNSJ PÅ HOTELL SIX SENSES

Så ble det lunsjtid på Six Senses, og den spiste vi på Beach Bar. Vi hadde det kjempekoselig, det ble Satay til forrett, og alt fra spaghetti Carbonara til hamburger på oss. Thi hi...vi spiste ik...

SÅ FINT I DE TROPISKE HAGENE RUNDT VILLAEN

Det er så frodig og vakkert overalt på hotellet, og det er så kos å vandre rundt i de tropiske hagene på hotell Six Senses.

VELKOMMEN INN TIL VÅR FANTASTISKE VILLA PÅ HOTELL SIX SENSES

Velkommen inn til vår fantastiske villa på hotell Six Senses i Pran Buri. Det kjentes bare så riktig fra første stund å være her og feire bursdagen til Trond. Det blir jo alltid litt annerledes f...

VÅRT FØRSTE MØTE MED FINE HOTELL SIX SENSES

Vårt første møte med det utrolig koselige hotellet Six Senses, var meget positivt. Da vi kom frem til Evason/Six Senses, så ble vi kjørt til resepsjonen ved villa området på hotell Six Senses, so...

HERLIG BURSDAGSFEIRING PÅ SIX SENSES I THAILAND, OG BURSDAGSGAVE TIL JAMAICA

Så har vi flyttet inn i denne deilige to etasjes villa på hotell SIX SENSES i Pran Buri. Vi har det så deilig, og vi gleder oss her til å feire Trond, og ikke minst gi han en bursdagsgave til. Se...

DET VAR SÅ DEILIG Å KOMME TIL HOTELL SIX SENSES/EVASON

Det var så deilig å komme til villaområdet på hotell Six Senses i Pran Buri. Vi ble tatt så utrolig godt i mot. Jeg hadde skrevet mail til hotellet i forkant, og sagt at jeg skulle gi dette o...

VI HAR KIDNAPPET TROND FOR BURSDAGSFEIRING I THAILAND

Julian og jeg tatt med oss Trond på tur, FOR Å FEIRE 60 ÅRS DAGEN HANS. Vi er jo på ferie i Thailand, og langt fra venner og familie. Så vi måtte finne på noe ekstra kos for denne lekne og he...

FRA ET HERLIG STED TIL ET ENNÅ MER HERLIG STED

Det har vært et par nydelige dager på dette hotellet i Cha Am, eller i denne deilige villaen på hotellet Det har vært så mange fine opplevelser, først i Petchaburi med palasser og templer, og så...

KOSER OSS SOM BARE DET PÅ SPA BADET VÅRT

Hva er vel bedre enn å starte dagen i eget SPA bad i villaen på hotell De La Paix. ...og nå nyter vi et siste bad og dusj på dette herlige badet, føles som nesten å bade ute i det fri med dører å...

NYTER SISTE TIMER PÅ HOTELL DE LA PAIX

Vi nyter de siste timer i Cha Am, før vi vender tilbake til Hua Hin. Det har vært et par uforglemmelige dager på dette hotellet, men det skal bli like deilig å komme tilbake til familiehuset vårt...

KOSER OSS PÅ STRANDEN VED HOTEL DE LA PAIX I CHA AM

Etter frokost , så nyter vi stranden på hotellet, som er kjempekos Det er low season, og vi har nesten hotellstranden for oss selv.... ...og forfriskende drikke får vi hos disse guttene...

DEILIG FROKOST PÅ HOTELL DE LA PAIX

Etter morgenbadet, var det bare å nyte en nydelig frokost på hotellet. Vi har nok en deilig dag her før vi vender nesen hjem mot familiehuset i Hua Hin. Dette skal bli bare så godt Den spiser ...

NYDELIG OG ROMANTISK TUR LANGS STRANDEN

Trond og jeg går en kosetur på stranden før frokost, og her er det lykke å gå. Se alt det vakre som bare kommer på vår vei. Jeg er så glad i både blomster, kokosnøtter, skjell, strand og havet......

BLOMSTERMORGEN I CHA AM

HERLIG BLOMSTERMORGEN I CHA AM Her er vi på vei ned til stranden, men måtte bare nyte alle de vakre blomstene først

DEILIG Å VÅKNE PÅ HOTELL DE LA PAIX I THAILAND

Etter en helt nydelig kveld og natt her i Cha Am, så var det like deilig å våkne opp her. Ta seg en tur på badet, lukke opp de store glassdørene, og bare nyte utsikten ut mot bassenget i hagen. S...

MIDDAG OG KOS PÅ LA PAIX

Så var det endelig middagstid, og vi var sultne alle tre. Trond leter jo etter den perfekte biffen, og Julian og jeg leter ofte etter den perfekte røde eller grønne thaicurry. På dette hotellet b...

DEILIG KVELD PÅ STRANDEN

I går hadde vi en nydelig kveld på stranden før vi gikk og spiste middag. Nei da...Julian sitter ikke på facebook her...han faktisk filmer...men ikke med Iphonen... Utrolig hvordan og hva all...

DET ANDRE BASSENGET PÅ HOTELL DE LA PAIX I THAILAND

Det andre bassenget på hotell de La Paix, lå midt i mellom et nydelig SPA, og den røde lekre baren på andre siden. Dette er også et koselig bassengområde Ikke minst flere doble solsenger, noe...

ET NYDELIG SPA PÅ HOTELL DE LA PAIX

På hotell De la Paix i Cha Am, har de et utrolig fint SPA. Jeg liker virkelig designet på det, og det var en utrolig rolig og deilig atmosfære her. Fra resepsjonen, og med deilige sittegrupper, s...

DEN STILIGE RØDE BAREN

Rett ved det andre bassenget på hotell De La Paix, var det en kul og herlig rød bar. reseten av interiøret var også stilig. Det var et kos sted å sette seg ned med forfriskende fargerik fruktjuic...

TRENINGSROM OG BIBLIOTEK PÅ HOTELL DE LA PAIX

Dette var en ny kombinasjon for meg, både treningsrom og bibliotek i samme rom. Når det er sagt, så om det var sånn at det eneste stedet de hadde plass til å sette noen treningsapparater var i bib...

RESTAURANT OG BAR PÅ HOTELL DE LA PAIX I CHA AM, THAILAND

Rett ved det ene bassenget på hotellet, ligger det to restauranter rett overfor hverandre. Dette er den som ligger i andre etasje, hvor det også er en koselig bar. Her er det deilig å sitte med n...

DET ENE BASSENGOMRÅDET PÅ HOTELL DE LA PAIX I CHA AM, THAILAND

Her ser du forresten litt av villaen vi bor i på hotellet ,og selv om vi har basseng i hagen, så var det også bare noen få meter til et av bassengene på hotellet, og 20-30 meter til stranden. K...

VÅR DEILIGE VILLA PÅ HOTELL DE PAIX I CHA AM, THAILAND

Nå har vi flyttet inn i denne deilige villaen på 110 kvadratmeter på hotellet De La Paix i kystbyen Cha Am i Thailand. Etter en lang og opplevelsesrik dag i Petchaburi, var det kos å reise ned til...

VI SJEKKER INN PÅ HOTEL DE LA PAIX I CHA AM

Vi har nå forlatt Petchaburi, og kjører tilbake mot Hua Hin. Vi har stoppet for å kose oss et par dager på hotell DE LA PAIX Det ligger vakkert til på stranden i Cha Am, og ca 26 kilometer nord ...

VÅR FINESTE TUK-TUK SJAFØR I THAILAND

Når vi er i familiehuset vårt i Thailand, så har vi verdens koseligste TUK-TUK sjafør. Pappa og Torhild begynte å bruke han like etter de kjøpte huset i HUA HIN,  og da bruker så klart...

WAT MAHATHAT I PETCHABURI

Dette er et gammelt tempel som ligger 500 meter fra rådhuset i Petchaburi og er et viktig tempel for mennesker i byen. Wat Mahathater et vakkert utsmykket gammelt tempel. Det er en 5 topp pagode ...

KHAO LUANG CAVE I PETCHABURI

Nå har vi kommet frem til det kjente grotte tempelet KHA LUANG CAVE, og gleder oss til å gå ned i grotten. Dette tempelet ligger ca 5 kilometer nord for Petchaburi.  Utenfor grotten er ...

SISTE DAG PÅ ASARA RESORT

Så herlig å våkne opp til denne utsikten...  Kjempedeilig frokost på Asara Chiller'n litt før bading... Så en tur på stranden og i bassengene Jeg synes det er så ...

DEILIG KVELD PÅ ASARA RESORT

Sitter på balkongen og nyter utsikten...... Denne dusjen ute er helt konge, mye bedre enn den inne...gled deg, mamma.... Nå skal jacuzzien testes...orker vi å gå ut etterpå da,,,,,? St...

BADING PÅ ASARA RESORT

På ASARA er det flere fine evighetsbassenger....og vi lengter etter å teste dem...  Mamma kom uti, det er kjempedeilig....ja da jeg kommer ...skal bare få av meg kamera.......

STRANDEN PÅ ASARA RESORT

Nyte, nyte, nyte...... Det er varmt...jeg vil bade

UBESKRIVELIG HERLIGE DAGER PÅ ASARA SUITES & VILLAS

ASARA VILLA & SUITES Her ser dere bilder fra vår 2 dagers tur til vakre AMARA resort. Vi har hatt to herlige dager på dette fantastiskehotellet. Vi måtte vente en liten stund i resepsjonenfør su...

PÅ TUR TIL PETCHABURI: PHRA NAKHON KHIRI(KHAO WANG)

PHRA NAKHON KHIRI(KHAO WANG) Ligger på en høyde med en fantastisk utsikt, både til Bangkok og til nærliggende byer. Hele komplekset ble bygget som et sommer palass til kong Mongut og det var fe...

PÅSKEAFTEN I THAILAND

Vi har hatt en kjempekoselig PÅSKEAFTEN hos Siren, Pad Thai laget maten og det som var på menyen var stekt fisk som han fisket i dag, paste ac catfish & chili, spicey kylling og brekkbønner. den be...

TIGER TEMPELET: WAT PA LUANGTA BUA YANNASAMANNO

WAT LUANGTA BUA YANNASAMANNO  Dette tempelet ligger ca 40 km fra sentrum av byen Kanchaburi. Tempelet ble åpnet i 1994 og hadde gode intensjoner om å hjelpe å ta se...

DAMNOEN SADUAK

Damnoen Saduak er det største flytende marked i Thailand. Markedet har med årene blitt veldig turistifisert, men jeg synes alikevel det er en opplevelse du bør få med deg hvis du ikke har ...