THAILAND

KOSELIGE OPPLEVELSER LANGS LANDEVEIEN I THAILAND

Nok noen herlige opplevelser langs landeveien i Thailand. Her er vi p vei tilbake til familiehuset i Hua Hin. Ingenting er mer kos enn s...

FISKERLANDSBYEN BANG PHU

I den lille fiskerlandsbyen har det vrt liv og rre hele dagen, fordi s mange turister vil p bttur til Sala Laem stranden og g til Phraya Nakhon grotten N som det har blitt ettermiddag,...

BTTUR TILBAKE TIL FISKERLANDSBYEN BANG PHU

Etter en dag med en helt fantastisk utflukt til bde den idylliske stranden Sala Laem og Phraya Nakhon grotten, s var det kose seg med bttur tilbake til fiskerlandsbyen Bang Phu. Det er b...

ETTERMIDDAGSKOS P STRANDEN

Det er blitt helg og alle bungalowene p stranden er utleid. Her kommer det sm og store som gleder seg til kose seg her hele helgen. Mens vi venter p bten som skal hente oss, s nyter vi ...

IDYLLISKE LAEM SALA STRANDEN I THAILAND

Etter vi hadde gtt opp til den vakre  vakre grotten i fjellet, og ikke minst ned igjen,  var det deilig kose seg p denne vakre stranden. Vi var bde sultne og trst...

VAKKER UTSIKT P VEI NED FRA PHRAYA NAKHON GROTTEN

P veien ned fra Phraya Nakhon grotten, kunne vi nyte flere fantastiske utsiktspunkt. S herlig utsikt utover havet, og flere smyer. Dette var en kjempekos liten hiking tur blan...

DET ER S VAKKERT I DENNE GROTTEN

PHRAYA NAKHON  GROTTEN er bare s utrolig vakker. g rundt inni den er som vandre rundt i et lite eventyr. Det er ganske s utrolig at den ble s populr blant Thailands konger. Det...

PHRAYA NAKHON GROTTEN

Vi var s bettatt av den vakre kongelige pavlijongen, at bilder av alt annet tok vi p vei ut av grotten, og ikke motsatt. Her kan du se bilder av den flotte pavlijongen. Hele grotten er magis...

GROTTEN PHRAYA NAKHON OG DEN VAKRE PAVLIJONGEN DER

Denne vakre grotten ble oppdaget for ca 200 r siden. Grotten ble oppdaget av Chao Praya Nakhon Si Thammarat, da han var p jakt etter ly i forbindelse med en storm. Han utforsket den vre del...

P HIKING TIL PHRAYA NAKHON CAVE

Selv om det er vakkert p Sala Laem stranden, s hadde vi ikke tenkt til nyte den akkurat n. Vi skulle nemlig p hiking til den fantastiske  PHRAYA NAKHON GROTTEN. Det er i...

DEN FINE OG FREDLIGE LAEM SALA STRANDEN

Endelig er vi her fremme ved den nydelige   LAEM SALA stranden. Her er det s koselig og fredlig. Det er bare s idyllisk Da er det bare hoppe ut av bten, og komme ...

BTTUR TIL LAEM SALA STRANDEN

Her koser vi oss p bttur fra Bang Pu landsbyen til den nydelige Laem stranden. Det er en helt herlig liten bttur, og vi bare nyter den vakre naturen rundt. Vre kjre tuk tuk sjafr og...

HER HAR VI KOMMET TIL FISKERLANDSBYEN BANG PU

Her er vi i den flotte marine nasjonalparken  KHAO SAM ROI YOT. Vi var her for beske den kjente grotten PHRAYA NAKHON GROTTEN. Den ligger ca 45 min kjretur sr for Hua Hin. ...

NOK EN TUK TUK TUR BLANT VAKKER NATUR OG SM LANDSBYER

Det er aldri feil med tuk tuk tur rundt omkring blant vakker natur, og kjre gjennom sm og store landsbyer. Bare sitte og ta til seg alle inntrykk og lukter. ...

VAKRE TEMPELHUS,HAGER OG DYR P TEMPELOMRDET

Dette tempelet i den marine nasjonalparken har bde typisk thaitempelstil i rdt og gull, og noen andre helt sregne bygninger. Her finnes det mange ulike stauer, hager og selv ganske mange...

FLERE STATUER I WAD HUB TA KHOTR TEMPELET

Som mange andre templer i Thailand, har ogs dette tempelet i den marine nasjonal parken ogs store tempelomrder. Det er mange vakre tempelhus p omrdet og ulike store statuer. Her og her kan ...

GULLBUDDHA LYSER OPP

Dette vakre tempelet anbefaler jeg p det varmeste beske om du er p ferie i nrheten av Hua Hin, for da er du heller ikke langt fra den marine nasjonalparken Khao Sam Roi Yot. Her kan du se d...

WAD HUB TA KHOTR TEMPELET

S beskte vi et tempel jeg faktisk aldri har vrt i fr, og jeg har faktisk ikke klart finne noe p nettet om tempelet heller. Det ligger utrolig fint til og her var det veldig stille, og vi m...

HERLIG TUK TUK TUR P LANDSBYGDA I THAILAND

Noen ganger s synes vi det er s kos bare kjre rundt med TUK TUK p landsbygda i Thailand. Det er s mye fin natur, fargerike mennesker og koselige hus. Siden familien har hatt sommerhus ...

NOEN VAKRE TEMPELBLOMSTER I THAILAND, OG DERES BETYDNING

Vakre blomster betyr mye for buddhismen, og lotus er en meget viktig blomst. Den hvite lotus blomsten symboliserer tilstand av mental renhet. Blomsten stimulerer stillhet og ro. I bde buddhi...

LITT VEL NRGENDE NY SLANGEVENN

Her ser du min nye litt vel nrgende venn, eller jeg tok ingen sjanser bli for god venn. Av erfaring fra jeg bodde i sten, s br en alltid behandle alle slanger som livsfarlige om man ikk...

KAN IKKE FORLATE WAT TAN CHET YOT TEMPELET RIKTIG ENN

P dette spennende og vakre tempelomrdet er det herlig ha god tid, for det er s mye spennende se. Det er s frodig og fint overalt, og det er nesten som fle seg i en vakker stor helli...

NOK ET VAKKERT TEMPEL I WAT TAN CHET OMRDET

Nok et vakkert tempel inne p  Wat Tan Chet tempelomrdet. Elefanten betyr mye i buddhismen. Den er et symbol p visdom. Den har store tenner, men bruker dem ikke. De setter snn pris p...

MUNKEN SOMDET PHRA PHUTTHACHAN

Her kommer nok et innlegg fra dette spennende og ganske s store tempelomrdet i Wat Tan Chet Yot Her fler du deg fargerikt velkommen. Det er skilter p ulike steder  i alle farger med v...

OVERLESSET MED PERLER

I tempelet Wat Tan Chet Yot tempelet er flere av figurene overlesset med perler. Perler symboliserer blant annet skjnnhet, rikdom, renhet, uskyld, fullkommenhet og gjenfdsel. Perler f...

FANTASTISK STATUE I TAN CHET YOT TEMPELET

De som har fulgt bloggen min en stund, vet at jeg er ganske s glad i beske temlper og kirker p mine reiser. Templene i Srst asia er jo alltid noe for seg selv, de er fargerike, samtidig s...

VELKOMMEN TIL WAT TAN CHET YOT TEMPELET I THAILAND

S var vi her  fremme ved et stort og spennende tempel, vi har vrt i dette tempelet flere ganger, men nesten aldri mtt turister. Dette stedet ligger sr for Hua Hin, ca 30-45 minutter...

UTE P TUK TUK TUR I THAILAND

Her er vi igjen p tuk tur i Thailand. Dagen fr ble  Julian og kompisen p bde tempeltur og til Hutsadin elephant foundation. Denne dagen ble det bare Trond og meg, guttene hadde ftt nok...

JEG LIKTE DENNE LANGE FLOTTE 42 METER LANGE STEINBUDDHAEN

Wat Lokay Sutha som betyr temple of earth, er en massiv tempelruin. Tempelruinene ligger i den nordvestlige delen av #Ayuttthaya i #Thailand Der ukjent nr den ble bygget, men antas at den er fra...

WAT NA PHRA MERU TEMPELET I THAILAND

Wat Na Phra meru er et buddhistisk tempel i Ayutthaya. Det sies at dette tempelet ble bygget i 1503 av Phra Ong Indra under regimet til Kong Ramathibodhi Ii(1491-1529) Dette tempelet hadde en s...

WAT MAHA THAT TEMPELET I THAILAND

WAT MAHA THAT tempelet i Ayutthaya i Thailand. Dette vakre tempelomrdet ligger i den sentrale del av ayutthaya i Tha Wasukri sub distriktet. Tempelet ligger p hjrnet av dagens Chikun R...

HVORDAN HAVNET BUDDHAHODET HER?

Endelig fikk jeg se dette buddhahodet flettet innenfor rtter p et tre.  Jeg har bodd i sten,  vrt s mye i Bangkok  og andre steder i Thailand. Sett dette motivet p ...

DEN VAKRE KINESISKE BYGNINGEN I KONGEPALASSET I AYUTTHAYA

Det vakre palasset Wehat Chamrun som ogs ligger i Bang Pa-In palasset i Ayutthaya, som du kan lese om i de forrige blogginnleggene mine. Dette ble bygget og presentert for kongen i 1889. Dett...

KONGEPALASSETS HAGER I AYUTTHAYA, #THAILAND

Kongepalasset Bang Pa-In har mange vakre parker og hager. Det er s nydelig og frodig, et vakkert syn for ye, og en blir godt humr av spasere rundt her. Om du ikke orker g, s har du ogs...

DEN VAKRE THAIPAVILJONG I KONGEPALASSET

Dette er kanskje min favorittbygning blant alle de flotte bygningene i kongepalasset Bang Pa-In i Ayutthaya provinsen i Thailand. Dette kommer nok av at jeg er veldig glad i tradisjonell thailan...

VAKRE BANG PA-IN PALACE I AYUTTHAYAPROVINSEN I THAILAND

Nr du frst er i Ayutthaya provinsen, s kan du ikke bare beske ruiner og gamle templer. Du er ndt til beske dette fantastiske kongepalasset. Palasset heter Bang Pa-In, men er ogs kjent so...

HISTORISKE AYUTTHAYA I THAILAND

Ayutthaya ligger p en y ved samlpet av tre elver i Thailand: Chao Praya, Pasak og Lop Buri. Stedet ligger ca 70-80 kilometer nord for hovedstaden Bangkok i provinsen Phra Nakhon Si Ayutthaya i ...

VI KJRER RUNDT I AYUTTHAYA OMRDET

Her fortsetter jeg med innlegg fra den flotte turen til Ayutthaya, og om du skal til Bangkok, s kanskje jeg kan inspirere deg til ogs ta en heldagstur hit. Endelig var vi fremme i Ayutthaya pro...

FRA BANGKOK TIL AYUTTHAYA I THAILAND

#Thailand er et land som betyr mye for meg, og jeg er veldig glad i reise rundt i dette fine landet. Det er mange r siden jeg var her frste gang, og det har blitt mange turer rundt i landet, ...

BARE TENKTE P NOE LITT MORSOMT SOM TURIST I THAILAND

Noen ganger er det litt morsomt tenke p episoder som uvitende turist. Frste gangen jeg var p dette flotte tempelomrdet for temmelig mange r siden, opplevde jeg en litt morsom opplevelse so...

GLAD JEG IKKE FIKK DEN I HODET...

UPS...DEN FALT LIKE VED MEG.... Faktisk s blir to mennesker i Thailand drept hvert r av kokosntt i hodet, og p verdensbasis skal det vre 150. Det er faktisk tre ganger mer enn hvor mange m...

BLIDE, SNILLE KJEKKASEN MIN

UT P TUR, ALDRI SUR... Julian synes ikke alltid det er like morsomt vre med rundt p sightseeing i Thailand, han forteller meg i ganske klartekst at vi har vrt her s mange ganger, at det fi...

TV KAN EN HA P DE UTROLIGSTE STEDER

TV...ja...det kan en visst ha p de utroligste steder... Uansett hvilken jobb du har, s er dette beviset p at det er lett f tid til kose seg med TV innimellom jobbingen. Dette er p en m...

TEMPEL I PRAN BURI

I Pran Buri beskte vi et ganske nytt tempel, som hadde litt annerledes design enn de andre templene vi har vrt i. Jeg synes s klart det er kjempefint, Julian bare himlet med ynene, og mumlet n...

FRA HUA HIN TIL PRANBURI

Dette er bilder fra dagen vi reiste til Pran Buri for bo p det nydelige stedet Six Senses, og ikke minst for feire Trond sin bursdag. Thas kom og hentet oss p morgenen, siden denne stod park...

VI HADDE IKKE LYST TIL REISE FRA DEN KOSELIGE VILLAEN P SIX SENSES

Vi har hatt det helt fantastisk her i villaen p Six Senses, og det er et sted jeg virkelig kan anbefale. Her tar vi inn de siste inntrykk, og gleder oss til ta med oss de vakreste minner herfra...

EN SISTE KOSETUR RUNDT P HOTELLET SIX SENSES

Her har vi bare noen timer igjen p dette vakre hotellet, vi vandrer rundt og nyter de siste timer. Jeg bare elsker disse vakre tropiske hagene, og det er en ren nytelse for sjelen vre her. ...

NYTER DE SISTE TIMER I VILLAEN P SIX SENSES

Her nyter vi de siste timer i den vakre villaen p Six Senses. Julian sover enn, mens Trond og jeg har her hittill hatt en aktiv dag. Vi har vandret rundt, spist frokost, vrt p SPA'et, sett p...

DE VAKRESTE LOTUS BLOMSTER P HOTELL SIX SENSES

Rundt hele hotellet er det vann med de vakreste lotusblomster. Jeg har elsket vannliljer helt siden jeg var en liten jente. Lotusblomsten er et symbol p skaperkraft og begynnelse, s vel som et ...

ET HELT NYDELIG SPA P HOTELL SIX SENSES

P hotell Six Senses, har de et helt nydelig SPA. Det er ganske s annerledes enn de fleste andre SPA jeg har vrt p. Det er laget som sm yer, og er bare s fint med lotusblomster i vannet run...

NOK EN VAKKER VILLA P HOTELL SIX SENSES

S er vi p besk i villa nr 49, det er ogs en vakker villa for to. Det var kos se andre typer villa enn den vi selv bor i, de er s klart like p design, men alikevel forskjellige. Lekkert de...

FLERE VAKRE VILLAER P HOTELL SIX SENSES

Vi bor i en helt herlig to etasjes villa p hotell Six Senses, men da jeg fortalte at jeg blogget om alle hoteller og steder vi reiser rundt og opplever, s fikk vi ogs se et par andre typer vill...

KOSER OSS SNN P HOTELL SIX SENSES I PRAN BURI

Dette stedet er s deilig vre p, og alle tre var enige om at det var helt rett valg av hotell for et par dager. Villaen er s klart favoritten, men det er ogs fine omrder rundt overalt p ...

NYTER DEILIG FROKOST P HOTELL SIX SENSES

En blir jo bare glad av spise frokost i s vakre omgivelser. Jeg elsker fargene her, s herlig at puter matcher de vakre lotus blomstene i vannene rundt frokost stedet. Dette er et sted...

VI GR EN LITEN MORGENTUR FR FROKOST

Det er deilig komme seg ut p en liten morgentur fr frokost, nyte de vakre omgivelsene i Thailand. Hotellet vi her bor p ligger rett ved stranden, og det er deilig utsikt utover havet stort ...

DET LEKRE BASSENGOMRDET P HOTELL SIX SENSES

Her kommer det bilder fra det lekre bassengomrdet p hotell Six Senses, det var et s herlig bassengomrde. Det var slett ikke vanskelig ha det riktig s herlig her...vi nt hver eneste time p...

P OPPDAGELSESFERD RUNDT P HOTELL SIX SENSES

Her gr vi p oppdagelsesferd p hotell Six Senses, eller i villaomrdet der vi bor. Bassenget ligger ned mot stranden, og det er et kjempekoselig omrde. Overalt er det tropiske hager, og s u...

LUNSJ P HOTELL SIX SENSES

S ble det lunsjtid p Six Senses, og den spiste vi p Beach Bar. Vi hadde det kjempekoselig, det ble Satay til forrett, og alt fra spaghetti Carbonara til hamburger p oss. Thi hi...vi spiste ik...

S FINT I DE TROPISKE HAGENE RUNDT VILLAEN

Det er s frodig og vakkert overalt p hotellet, og det er s kos vandre rundt i de tropiske hagene p hotell Six Senses.

VELKOMMEN INN TIL VR FANTASTISKE VILLA P HOTELL SIX SENSES

Velkommen inn til vr fantastiske villa p hotell Six Senses i Pran Buri. Det kjentes bare s riktig fra frste stund vre her og feire bursdagen til Trond. Det blir jo alltid litt annerledes f...

VRT FRSTE MTE MED FINE HOTELL SIX SENSES

Vrt frste mte med det utrolig koselige hotellet Six Senses, var meget positivt. Da vi kom frem til Evason/Six Senses, s ble vi kjrt til resepsjonen ved villa omrdet p hotell Six Senses, so...

HERLIG BURSDAGSFEIRING P SIX SENSES I THAILAND, OG BURSDAGSGAVE TIL JAMAICA

S har vi flyttet inn i denne deilige to etasjes villa p hotell SIX SENSES i Pran Buri. Vi har det s deilig, og vi gleder oss her til feire Trond, og ikke minst gi han en bursdagsgave til. Se...

DET VAR S DEILIG KOMME TIL HOTELL SIX SENSES/EVASON

Det var s deilig komme til villaomrdet p hotell Six Senses i Pran Buri. Vi ble tatt s utrolig godt i mot. Jeg hadde skrevet mail til hotellet i forkant, og sagt at jeg skulle gi dette o...

VI HAR KIDNAPPET TROND FOR BURSDAGSFEIRING I THAILAND

Julian og jeg tatt med oss Trond p tur, FOR FEIRE 60 RS DAGEN HANS. Vi er jo p ferie i Thailand, og langt fra venner og familie. S vi mtte finne p noe ekstra kos for denne lekne og he...

FRA ET HERLIG STED TIL ET ENN MER HERLIG STED

Det har vrt et par nydelige dager p dette hotellet i Cha Am, eller i denne deilige villaen p hotellet Det har vrt s mange fine opplevelser, frst i Petchaburi med palasser og templer, og s...

KOSER OSS SOM BARE DET P SPA BADET VRT

Hva er vel bedre enn starte dagen i eget SPA bad i villaen p hotell De La Paix. ...og n nyter vi et siste bad og dusj p dette herlige badet, fles som nesten bade ute i det fri med drer ...

NYTER SISTE TIMER P HOTELL DE LA PAIX

Vi nyter de siste timer i Cha Am, fr vi vender tilbake til Hua Hin. Det har vrt et par uforglemmelige dager p dette hotellet, men det skal bli like deilig komme tilbake til familiehuset vrt...

KOSER OSS P STRANDEN VED HOTEL DE LA PAIX I CHA AM

Etter frokost , s nyter vi stranden p hotellet, som er kjempekos Det er low season, og vi har nesten hotellstranden for oss selv.... ...og forfriskende drikke fr vi hos disse guttene...

DEILIG FROKOST P HOTELL DE LA PAIX

Etter morgenbadet, var det bare nyte en nydelig frokost p hotellet. Vi har nok en deilig dag her fr vi vender nesen hjem mot familiehuset i Hua Hin. Dette skal bli bare s godt Den spiser ...

NYDELIG OG ROMANTISK TUR LANGS STRANDEN

Trond og jeg gr en kosetur p stranden fr frokost, og her er det lykke g. Se alt det vakre som bare kommer p vr vei. Jeg er s glad i bde blomster, kokosntter, skjell, strand og havet......

BLOMSTERMORGEN I CHA AM

HERLIG BLOMSTERMORGEN I CHA AM Her er vi p vei ned til stranden, men mtte bare nyte alle de vakre blomstene frst

DEILIG VKNE P HOTELL DE LA PAIX I THAILAND

Etter en helt nydelig kveld og natt her i Cha Am, s var det like deilig vkne opp her. Ta seg en tur p badet, lukke opp de store glassdrene, og bare nyte utsikten ut mot bassenget i hagen. S...

MIDDAG OG KOS P LA PAIX

S var det endelig middagstid, og vi var sultne alle tre. Trond leter jo etter den perfekte biffen, og Julian og jeg leter ofte etter den perfekte rde eller grnne thaicurry. P dette hotellet b...

DEILIG KVELD P STRANDEN

I gr hadde vi en nydelig kveld p stranden fr vi gikk og spiste middag. Nei da...Julian sitter ikke p facebook her...han faktisk filmer...men ikke med Iphonen... Utrolig hvordan og hva all...

DET ANDRE BASSENGET P HOTELL DE LA PAIX I THAILAND

Det andre bassenget p hotell de La Paix, l midt i mellom et nydelig SPA, og den rde lekre baren p andre siden. Dette er ogs et koselig bassengomrde Ikke minst flere doble solsenger, noe...

ET NYDELIG SPA P HOTELL DE LA PAIX

P hotell De la Paix i Cha Am, har de et utrolig fint SPA. Jeg liker virkelig designet p det, og det var en utrolig rolig og deilig atmosfre her. Fra resepsjonen, og med deilige sittegrupper, s...

DEN STILIGE RDE BAREN

Rett ved det andre bassenget p hotell De La Paix, var det en kul og herlig rd bar. reseten av interiret var ogs stilig. Det var et kos sted sette seg ned med forfriskende fargerik fruktjuic...

TRENINGSROM OG BIBLIOTEK P HOTELL DE LA PAIX

Dette var en ny kombinasjon for meg, bde treningsrom og bibliotek i samme rom. Nr det er sagt, s om det var snn at det eneste stedet de hadde plass til sette noen treningsapparater var i bib...

RESTAURANT OG BAR P HOTELL DE LA PAIX I CHA AM, THAILAND

Rett ved det ene bassenget p hotellet, ligger det to restauranter rett overfor hverandre. Dette er den som ligger i andre etasje, hvor det ogs er en koselig bar. Her er det deilig sitte med n...

DET ENE BASSENGOMRDET P HOTELL DE LA PAIX I CHA AM, THAILAND

Her ser du forresten litt av villaen vi bor i p hotellet ,og selv om vi har basseng i hagen, s var det ogs bare noen f meter til et av bassengene p hotellet, og 20-30 meter til stranden. K...

VR DEILIGE VILLA P HOTELL DE PAIX I CHA AM, THAILAND

N har vi flyttet inn i denne deilige villaen p 110 kvadratmeter p hotellet De La Paix i kystbyen Cha Am i Thailand. Etter en lang og opplevelsesrik dag i Petchaburi, var det kos reise ned til...

VI SJEKKER INN P HOTEL DE LA PAIX I CHA AM

Vi har n forlatt Petchaburi, og kjrer tilbake mot Hua Hin. Vi har stoppet for kose oss et par dager p hotell DE LA PAIX Det ligger vakkert til p stranden i Cha Am, og ca 26 kilometer nord ...

VR FINESTE TUK-TUK SJAFR I THAILAND

Nr vi er i familiehuset vrt i Thailand, s har vi verdens koseligste TUK-TUK sjafr. Pappa og Torhild begynte bruke han like etter de kjpte huset i HUA HIN,  og da bruker s klart...

WAT MAHATHAT I PETCHABURI

Dette er et gammelt tempel som ligger 500 meter fra rdhuset i Petchaburi og er et viktig tempel for mennesker i byen. Wat Mahathater et vakkert utsmykket gammelt tempel. Det er en 5 topp pagode ...

KHAO LUANG CAVE I PETCHABURI

N har vi kommet frem til det kjente grotte tempelet KHA LUANG CAVE, og gleder oss til g ned i grotten. Dette tempelet ligger ca 5 kilometer nord for Petchaburi.  Utenfor grotten er ...

SISTE DAG P ASARA RESORT

S herlig vkne opp til denne utsikten...  Kjempedeilig frokost p Asara Chiller'n litt fr bading... S en tur p stranden og i bassengene Jeg synes det er s ...

DEILIG KVELD P ASARA RESORT

Sitter p balkongen og nyter utsikten...... Denne dusjen ute er helt konge, mye bedre enn den inne...gled deg, mamma.... N skal jacuzzien testes...orker vi g ut etterp da,,,,,? St...

BADING P ASARA RESORT

P ASARA er det flere fine evighetsbassenger....og vi lengter etter teste dem...  Mamma kom uti, det er kjempedeilig....ja da jeg kommer ...skal bare f av meg kamera.......

STRANDEN P ASARA RESORT

Nyte, nyte, nyte...... Det er varmt...jeg vil bade

UBESKRIVELIG HERLIGE DAGER P ASARA SUITES & VILLAS

ASARA VILLA & SUITES Her ser dere bilder fra vr 2 dagers tur til vakre AMARA resort. Vi har hatt to herlige dager p dette fantastiskehotellet. Vi mtte vente en liten stund i resepsjonenfr su...

P TUR TIL PETCHABURI: PHRA NAKHON KHIRI(KHAO WANG)

PHRA NAKHON KHIRI(KHAO WANG) Ligger p en hyde med en fantastisk utsikt, bde til Bangkok og til nrliggende byer. Hele komplekset ble bygget som et sommer palass til kong Mongut og det var fe...

PSKEAFTEN I THAILAND

Vi har hatt en kjempekoselig PSKEAFTEN hos Siren, Pad Thai laget maten og det som var p menyen var stekt fisk som han fisket i dag, paste ac catfish & chili, spicey kylling og brekkbnner. den be...

TIGER TEMPELET: WAT PA LUANGTA BUA YANNASAMANNO

WAT LUANGTA BUA YANNASAMANNO  Dette tempelet ligger ca 40 km fra sentrum av byen Kanchaburi. Tempelet ble pnet i 1994 og hadde gode intensjoner om hjelpe ta se...

DAMNOEN SADUAK

Damnoen Saduak er det strste flytende marked i Thailand. Markedet har med rene blitt veldig turistifisert, men jeg synes alikevel det er en opplevelse du br f med deg hvis du ikke har ...